Grove St. Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik ben nu bezig met een Bunker, uit W.O 2. ik laat het wel een keer zien, ook zitten er een paar duinen naast! Blijf kijken hier. Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Mooi hoor ik geef het een 7.5 hopen dat er geen bugs bij zitten. Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Mooi hoor ik geef het een 7.5 hopen dat er geen bugs bij zitten. Dankje, ik hoop het ook. Kom later eens kijken voor de W.O 2 bunker. Reageren
Goliat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Vooral die villa is erg mooi!! Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het blijft sketchup en dat vind ik jammer Waarom stap je niet over naar 3Ds Max, dat is uitgebreider en minder bugs, hier op het forum zijn genoeg tutorials te vinden Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Het blijft sketchup en dat vind ik jammerWaarom stap je niet over naar 3Ds Max, dat is uitgebreider en minder bugs, hier op het forum zijn genoeg tutorials te vinden Ja, maar Sketchup is makkelijker. Ook heb ik er weinig tijd meer voor, daarom dus Reageren
DaBeast Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Scetchup is een heel mooi programmatje, je leert het snel, het is makkelijk. De enige minpunten zijn: de vele bugs, de prijs en het is niet (zo) uitgebrijd... Greetz Bewerkt: 8 januari 2006 door dabeast Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Scetchup is een heel mooi programmatje, je leert het snel, het is makkelijk.De enige minpunten zijn: de vele bugs, de prijs en het is niet (zo) uitgebrijd... Greetz Ik heb de trial, als je hem steeds opnieuw installeerd. dankrijg je steeds sketchup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.