Jump to content

Hoe rate jij signatures

Recommended Posts

Geplaatst:

Zie de titel.

Ik vind dat je niet op moet letten van hoe simpel hij is,

het gaat toch om hoe mooi hij is!

Iedereen heeft zijn eigen style, zoals ik van simpel houd.

Maar toch respecteer ik een ander hun style wel.

Wat doe jij?

Geplaatst:

Ik kijk inderdaad ook niet naar de moeilijkheid ervan. Ik kijk vooral hoe het er uitziet. Of het een mooi geheel is en of er foutjes inzitten.

Kijk maar naar mijn sig. Heel makkelijk te maken maar ik vind hem mooi :puh: .

Maar stijl speelt denk ik een grote rol bij rate's

Ikkes

Geplaatst:

Hetzelfde als jou. Ik respecteer iemand anders haar/zijn style. Ik vind zelf Simpel en Strak ook het mooist, maar aan de andere kant vind ik Origineel en Druk ook mooi.

Ik rate gewoon om de mooiheid, , als hij of zij een andere style heeft, maakt me dat niets uit, ik kjk toch alleen naar de signature zelf.

Geplaatst:

Ik beoordeel uitgebreid en ik zeg niet dit: auto+achtergrond+tekst=6/10 ik onderbouw mijn comentaar om het toch goed weer tegeven waarom ik dat vind.

Ik beoordeel op achtergrond kwaliteit,manier van inblending,vorm,style, Kwaliteit tekst, en hoeveel werk ik er in schat.

Ik vind ook comentaar net als ''auto+achtergrond+tekst=6/10'' dom, ik vind dat je je mening moet onderbouwen en ook waarom je het vind.

Ik let ook op de afwerking bij een sig, ook als iemand geen tuts gebruikt en het er erg slecht uit ziet dan rate ik niet, ik vind ook dat mensen die geen tuts Willen gebruiken dom, ze laten hun photoshop gewoon voor simpele karwijtjes. waar door ze niet het optimale er uit kunnen halen. Daardoor vind ik toch dat vooral de afwerking niet goed gedaan word bij vele sigs. Ook al gooi je er zoveel filters over heen dan is het toch niet goed. daarom vind ik dat je ook Meer tijd,gevoel en Fantasiep moet gebruiken. zie ik dit niet word het cijfer laag.

Ook vind ik dit raar: Als je de render niet leuk vind dat je het een onvoldoende geeft, ik vind zelf als mensen dat doen dat ze raar zijn je moet een opbouwende kritiek hebben en niet na de render maar na de manier hoe het gemaakt is.

Misschien lang maar zo vind ik het toch het belangrijkst om hoe ik rate.

Geplaatst:

Ik beoordeel op een aantal verschillende punten:

- Achtergrond

- Passende kleuren

- Border

- Render

- Tekst

- De totale sfeer.

Ik let er bij deze dingen gewoon op of ik ze mooi vind of niet.

Voor elk onderdeel geef ik dan appart een cijfer, en die deel ik dan door 6,

en dan heb ik mijn eindcijfer. :puh:

Geplaatst:

Eerst kijk ik altijd hoe het geheel eruit ziet, en dan hoe het gemaakt is. Daarom rate ik ook altijd op of er veel aangedaan is en welk idee erachter zat. Meestal vertel ik ook zo duidelijk mogelijk wat eraan mooi is en wat minder. Dan heeft die persoon er ook nog wat. :sst:

Geplaatst:

Hoe ik rate, nou ik vertel het nu!

Zodra ik de siganture zie krijg je een eerste indruk, en die is of goed of slecht.

Is hij slecht dan heeft hij in ieder geval een - puntje (mijn mening).

Is hij goed heeft hij een + puntje (mijn mening).

Als hij eenmaal een slechte indruk op mij geeft dan kijk ik naar de dingen die hij heeft gedaan in de signature, en sommige dingen kunnen erg goed zijn, soms wel eens beter dan een goede indruk die ik krijg. Bij een goede indruk ziet het er soms wel erg netjes uit, maar het is zo simpel als het maar kan.

Maarja ik krijg een slechte indruk en kijk eventjes goed naar de signature en probeer daar een aantal goeie dingen uit te halen. Ik kijk dan bijvoorbeeld naar de kleuren combinatie de render, border en het brush werk als die van te pas komt. Ook kijk ik erg goed hoe hij/zij die render erin heeft gedaan en wat hij/zij er heeft mee gedaan, of het bv wel goed is ingebrusht (geblend). Scoort hij of zij goed met dat soort punten dan maakt zo'n slechte indruk niks meer uit. Bij mij kan je dan altijd op een goed cijfer uitkomen.

Nu weet je hoe ik rate! :sigaar:

Geplaatst:

Ik kijk vooral naar de render en naar de kleuren.

Vooral de combinatie van die twee, dus of ze wel bij elkaar passen.

Verder is het bij mij meer een eerste indruk die het cijfer bepaald.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...