Froop Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: maximaal 500x150 Render: mag Animatie: nee Premade: nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.
Silverwing Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik weet dat de tekst niet zo goed is, maar ik wil wel meedoen.
Froop Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik moet hem nog maken, dat doe ik nu wel even.
Ruurd31 Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Hey jongens, Ik vind ze allebeid echt mooi, maar mijn stem gaat naar.. Silverwing Allebeide wens ik veel succes verder. Ruurd31..
NandroDavids Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Dit is echt lastig om te kiezen! Ze zijn allebei heel mooi. Mijn stem gaat naar Froop, omdat ik die toch net iets mooier vind.
Rammelslakje Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem op Froop. Die heeft echt stijl. Die van Silverwing vind ik een beetje raar.
Jowx Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem op Silverwing. Die van Froop vindt ik maar vaag.
Ikkes Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Froop: Zeer mooie sig alles is gewoon goed, Alleen vind ik persoonlijk de tekst niet zo mooi.... Silverwing: Een donkere kleur gebruikt dit geeft iets meer warmte en gezeligheid. Maar ook hier is de tekst minder vind ik. Stem: Froop Ikkes: Ps. Het was heel moeilijk omdat ze allebei heel mooi waren.
Flame^ Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Beide zijn erg mooi. Al snap ik niet echt wat er op Froop's sig staat . Ik denk toch dat ik SW's sig zou kiezen. Het is meer iets waar ik van "hou" . (Lotr, middeleeuwen) . Silverwing Froop, een erg mooie sig. Maar die van SW was nét iets beter.
Nemean^inf Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Die van SW vind ik niet mooi allemaal van die dubbele gastjes en voor de rest niks en de tekst is ook niet goed. En die van Froop is vet mooi leuk lijkt net water waarin die render zit. Erg mooi gedaan ook de tekst vind ik beter: dan die van silverwing. Goed gedaan mijn stem Froop
The Mafia Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Die van SW vind ik niet mooi allemaal van die dubbele gastjes en voor de rest niks en de tekst is ook niet goed.En die van Froop is vet mooi leuk lijkt net water waarin die render zit. Erg mooi gedaan ook de tekst vind ik beter: dan die van silverwing. Goed gedaan mijn stem Froop Mee eens
Froodooo Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Erg mooi allebei, geweldig kan ik wel zeggen. Ik vond het kiezen best lastig, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor: Froop. Succes nog in de battle! P.s. Het staat nu 6-3 voor Froop! Bewerkt: 14 december 2005 door Froodooo
Hutenmah414 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Mijn stem gaat ook naar Froop omdat de zachte kleuren zo mooi zijn
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Froop. Deze is erg mooi. Die van SW vind ik niet zo super.
Recommended Posts