Purplemadness Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 Hoe kan je de path naar GTA Vice City veranderen in VCMM??? Ik zou dit graag willen weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 Allereerst welkom hiero.. Waarom zou je dat willen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 Dat path kan je nietmeer veranderen, tenzij je het hernieuw installeert. En welkom nieuweling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Purplemadness Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 Bedankt, en ik wil de path veranderen omdat ik mijn vice city ergens anders opnieuw heb geinstalleerd, en ik wil niet dat die mods die er nu instaan weggaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 Dan ben je beter dat je de MAP VCM in de VCMM map backupt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2005 Je kan toch tijdens de installatie een path kiezen waar je het spel neer wilt zetten? Maar wat wil je precies, wil je tegelijkertijd een versie met en zonder mods? BTW, ff een vraagje tussendoor, kan dat eigenlijk wel? Ontstaan er dan geen conficten tussen beiden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.