Jump to content

horseshoes

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik mis nog twee horseshoes. Ben al drie keer alle lokaties langs gegaan waar die dingen moeten liggen maar ik kan de laatste twee gewoonweg niet vinden.... Heeft iemand tips??? Ik heb t kaartje met alle lokaties naast de compu liggen...

Geplaatst:

We kunnen je wellicht wel helpen, maar we weten natuurlijk niet welke 2 je mist. Staan er 2 niet op het kaartje of heb je ze allemaal al gehad en missen er desondanks nog 2? Want dan heb je ergens een horseshoe "afgevinkt" die je niet hebt (bijvoorbeeld omdat je tussendoor dood bent gegaan of vergeten bent te saven). Graag wat meer info.... :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook het kaartje van WiKiGTA kopieren. Dat kan niet zomaar, want als je dat doet gaan die bolletjes weg. Je doet een printscreen van de Horseshoes kaartje en die plak je in Paint. Dan print je hem uit en ga je alles nog eens bijlangs. Dan kun je alles doorkruizen welke je hebt gehad.

Ruurd31.. :*D

*Edit: Ik heb alle nog even nagetelt en afgevink (door met paint er een blokje op te zetten), alle 50 staan er :cya: .

Voorbeeld zoals je het kunt doen:

horshoes3hz.th.png

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...