Jump to content

vraagje

arjandevries

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi

net de missie green sabre gedaan maar ik wil toch echt eens weten wat big smoke en ryder of ballas je hebben geflikt want ik snap er geen snars meer van en waarom je buitenaf moet opeens enzo

Geplaatst: (bewerkt)

BigSmoke en Ryder hebben je bedrogen, omdat hun bij de Ballas aansluiten,je zag als je het filmpje hebt gezien een groene auto, dat was de auto met twee mensen van de ballas die je moeder hebben vermoord.

En BigSmoke gaat ook in de drugshandel en volgens mij haat CJ drugs.

En later in het verhaal moet je BigSmoke en Ryder vermoorden.

Volgens mij hadden Bigsmoke en Ryder, ook je hele gang veraden.

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

Ja wat Barcelona zij klopt helemaal maar Sweet heeft je niet veraden dat is de ''enige'' Homey die je niet heeft bedrogen maar sweet word in de missie toch half afgeschoten dankzij Big Smoke en Ryder, maar nu vraag ik mezelf af waarom Tenpenny daarmee te maken heeft ?

Geplaatst:

bedankt barcy

Maar weet iemand ook nog waarom ik buitenaf moet en het te gevaarlijk is in grove street?

en ja wat heeft tenpenny hiermee te maken??

Geplaatst:

Ik kan maar op 1 vraag antwoorden, je moet naar de badlands (bossen in de 2de stad) vluchten omdat het in Grove St. te gevaarlijk is omdat Ryder en BS je veraden hebben, alle homeys hebben zich nu bij de ballas aangesloten en de gang van CJ bestaat dan eigenlijk niet meer, later zal je terug komen om vraak te nemen op BS

Tim :*D

Geplaatst:

Tenpenny zit ook in de drugshandel van Ryder, Big Smoke en de Ballas. al die agenten in Los Santos zijn eigenlijk corrupt. in één van de cutscenes van een missie van Ryder zie je ook dat Ryder Tenpenny drugs moet geven. en je wordt na de missie The Green Sabre ook niet in de gevangenis gegooid, zoals Sweet, maar je wordt ergens in the middle of nowhere neergezet, om het vuile werk op te knappen voor Tenpenny en Pulaski. (zoals mensen die tegen hun zijn vermoorden en dat soort dingen)

ik hoop de het nu wat duidelijk voor je is.

greetz, FD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...