Ehsan Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Nou laten we maar nog Op MIJN onderwerp blijven!! Zou ik jullie vertellen hoe veel Homies ik met me mee had???? IK had 8 en dan nog me zelf in een bus :D .. Probeer maar. het is echt lastig om ze in te krijgen , misschien kan je nog meer, maar t is me niet, meer , gelukt! ¨ Cheers Reageren
EXIT Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Jah dat wist ik ook wel maar wat is het verschil tussen een coach een bus een bus is een bus die je dag dagelijks ziet reiden. je koopt een kaartje en je kan meereiden een coach is een bus die je kan huren bv: met een school uitstap (je ziet er bijna geen verschil in maar zo noemen de engelse dit) Gaat dat nou nog over SA of is dit gewoon in real life??? Want waar kan je in SA dan een Coach huren vraag ik me dan eigenlijk af????? ik antwoord gewoon op de vraag dan weet hij teminste weer iets meer Reageren
Ehsan Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Had niemand t geprobeerd ???? Kom zeg! Reageren
EXIT Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 ja ik heb er ook 8 + cj in gehad maar bij mij ging het makkellijker dank zij de n00bmode Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Nou laten we maar nog Op MIJN onderwerp blijven!!Zou ik jullie vertellen hoe veel Homies ik met me mee had???? IK had 8 en dan nog me zelf in een bus :D .. Probeer maar. het is echt lastig om ze in te krijgen , misschien kan je nog meer, maar t is me niet, meer , gelukt! ¨ Cheers Oh, ik had er 7 gerecruteerde mensen/Grovestreet-members in mijn bus. Het ging nogal ingewikkeld, jij stapt aan de linkerkant in en de gerecruteerde mensen aan de rechterkant in. Het kost wel wat meer tijd dan een personen wagen. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Lijkt me simpel. Het maximum kan alleen maar 4 zijn dus zet ieder1 hier 4. Altans als ze in een bus of iets dergelijks geweest zijn . Te voet is 8 het meeste wat je kan meeneme.Dus ook dit staat vast. ok ok ok herstel dan:Dus 8 is het maximum Ik vind het niet veel maar goed. Bewerkt: 17 december 2005 door Shorty_D Reageren
gta 88 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 en in limo ziene kunnen er geloof 6 of 5 Reageren
Ehsan Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 en in limo ziene kunnen er geloof 6 of 5 Weet je t zeker?? want volgenz mij Limo word ook als een 4Deur geteld!! Ik heb geen PC meer te proberen , dus doe jij maar en laat on sweten Lijkt me simpel.Het maximum kan alleen maar 4 zijn dus zet ieder1 hier 4. Altans als ze in een bus of iets dergelijks geweest zijn . Te voet is 8 het meeste wat je kan meeneme.Dus ook dit staat vast. ok ok ok herstel dan:Dus 8 is het maximum Ik vind het niet veel maar goed. NOu ik heb te VOET meer dan 10 of 11 mensen mee gehad!!! te voet is geen probleem! De grootste Probleem is wanneer ze in moeten stappen! (zonder N00B of cheat) want dan die gene die je als laatst hebt gekozen, is dichter bij, maar dat gene die Eerst hebt gekozen, moet als Eerst in de wagen! dus ze lopen tegen elkaar! en als je ze aande kant wil, moet je ze platt rijden en dan heb je geen 8 mannetjes meer! cheers Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 en in limo ziene kunnen er geloof 6 of 5 Nop in een limo graken er maar 4, heb geprobeerd Reageren
Godrax Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Kunnen er ook in een trein instappen? Reageren
Fireman Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) In een coach kunnen 7 personen ofzoiets het maximum is zoiezo NIET 4. Ik heb namelijk een keer 5 gr street naar lc genomen. Hier is ie er kunnen 7 homies in: http://img299.imageshack.us/img299/5598/gangman3pr.jpg Bewerkt: 20 december 2005 door Fireman Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik ga altijd op stap met 7 Politie/Militaire mensenVooral het Leger met M4's Is lollig ! hoe kom je dan aan die soldaten?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Door de cheat om iedereen (SJMAHPE) te gebruiken, dan kun je 7 wilekeurige mensen selecteren. Dan kun je ze meenemen in een bus of een ander voertuig. Ruurd31.. Bewerkt: 28 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ja maar hoe kom je dan aan die militaire? (niet hoe je ze moet recruten.) Bij mij lopen er geen militaire rond op de legerbasis. Bij jullie wel? Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 6 sterren. Dan komt het leger op je af. ^Is dit genoeg?^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.