ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 jah maar als ik dan ze tot mijn gang wil maken moet ik 1) turndowntheheat in typen 2) het leger is terug weg 3) ik heb geen gang! andere manier aub Reageren
Fireman Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Nou laten we maar nog Op MIJN onderwerp blijven!! Zou ik jullie vertellen hoe veel Homies ik met me mee had???? IK had 8 en dan nog me zelf in een bus :D .. Probeer maar. het is echt lastig om ze in te krijgen , misschien kan je nog meer, maar t is me niet, meer , gelukt! ¨ Cheers Oh, ik had er 7 gerecruteerde mensen/Grovestreet-members in mijn bus. Het ging nogal ingewikkeld, jij stapt aan de linkerkant in en de gerecruteerde mensen aan de rechterkant in. Het kost wel wat meer tijd dan een personen wagen. Er kunnen ook maar 7 homies in je kunt er volgens mij niet een 8 recruteren AM I RIGHT? Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 1jij en nog 3 gangs Reageren
CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 je kan jezelf en nog 3 mannetjes meenemen normaal met een gewone auto , met de brommer of scooter kan je er maar 1 of 2 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Nou laten we maar nog Op MIJN onderwerp blijven!! Zou ik jullie vertellen hoe veel Homies ik met me mee had???? IK had 8 en dan nog me zelf in een bus :D .. Probeer maar. het is echt lastig om ze in te krijgen , misschien kan je nog meer, maar t is me niet, meer , gelukt! ¨ Cheers Oh, ik had er 7 gerecruteerde mensen/Grovestreet-members in mijn bus. Het ging nogal ingewikkeld, jij stapt aan de linkerkant in en de gerecruteerde mensen aan de rechterkant in. Het kost wel wat meer tijd dan een personen wagen. Er kunnen ook maar 7 homies in je kunt er volgens mij niet een 8 recruteren AM I RIGHT? Je kunt er inderdaad maar 7 recruteren, meer is onmogelijk Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Nou laten we maar nog Op MIJN onderwerp blijven!! Zou ik jullie vertellen hoe veel Homies ik met me mee had???? IK had 8 en dan nog me zelf in een bus .. Probeer maar. het is echt lastig om ze in te krijgen , misschien kan je nog meer, maar t is me niet, meer , gelukt! ¨ Cheers Oh, ik had er 7 gerecruteerde mensen/Grovestreet-members in mijn bus. Het ging nogal ingewikkeld, jij stapt aan de linkerkant in en de gerecruteerde mensen aan de rechterkant in. Het kost wel wat meer tijd dan een personen wagen. Er kunnen ook maar 7 homies in je kunt er volgens mij niet een 8 recruteren AM I RIGHT? Je kunt er inderdaad maar 7 recruteren, meer is onmogelijk Tenzij je de N00bmode gebruikt. Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey ik heb nog een vraagje Bepaalt het aantal zit plaatsen of het aantal deuren hoeveel ganghomies je kan meenemen? Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey ik heb nog een vraagjeBepaalt het aantal zit plaatsen of het aantal deuren hoeveel ganghomies je kan meenemen? Het hangt meestal van het voertuig af, denk ik. Bij een 2-deurs kan je maar 1 homie meenemen en bij een 4-deurs maar 3. Bij andere weet ik het niet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey ik heb nog een vraagjeBepaalt het aantal zit plaatsen of het aantal deuren hoeveel ganghomies je kan meenemen? Hey ik heb nog een vraagjeBepaalt het aantal zit plaatsen of het aantal deuren hoeveel ganghomies je kan meenemen? Het hangt meestal van het voertuig af, denk ik. Bij een 2-deurs kan je maar 1 homie meenemen en bij een 4-deurs maar 3. Bij andere weet ik het niet. Met een bus kun je 8 mensen vervoeren, 7 Grovestreetmembers en jezelf. Het duurt wel even voordat ze erin zitten, maar daarna kun je alles goed berijken. Ruurd31.. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik neem er 3 mee in mijn auto maar vaker eentje maar dan wel op de politie moter en dan steeds lekker zo veel mogelijk politie achter je aan. Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik hou er niet zo van! die apen lopen altijd tegen muren, springen uit de wagen en lopen weg! Ook kunnen ze niet schieten En het duur 10min. voor ze in de wagen zitten! Knal iedereen wel zelf dood, heb geen hulp nodig Bewerkt: 2 januari 2006 door zethe Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ikke maar 3 maar in mijn Coach net zoals Ruurd31 8 dus Reageren
Fireman Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ikke maar 3 maar in mijn Coach net zoals Ruurd31 8 dus Nee niet 8 zeven en jezelf anders had de 3 ook een 4 moeten zijn. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik hou er niet zo van!die apen lopen altijd tegen muren, springen uit de wagen en lopen weg! Ook kunnen ze niet schieten En het duur 10min. voor ze in de wagen zitten! Knal iedereen wel zelf dood, heb geen hulp nodig Inderdaad.. Ze lopen OVERAL tegenaan, en ze worden ook vaak overreden door andere auto's en ze schieten 1 op de duizend keer raak .. Dus zonde van de moeite. Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik neem nooit mannetjes mee...Zelfs niet met gangwars Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.