Jump to content

Samen met "Hoeveel" Gangs in total heb jij kunnen rijden?

Recommended Posts

Geplaatst:

jah :D maar als ik dan ze tot mijn gang wil maken moet ik

1) turndowntheheat in typen

2) het leger is terug weg

3) ik heb geen gang! :D

andere manier aub :D

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZOrange

6

• Ehsan

4

• Ruurd31

4

• Hutenmah414

4

Geplaatst:

Nou laten we maar nog Op MIJN onderwerp blijven!!

Zou ik jullie vertellen hoe veel Homies ik met me mee had????

IK had 8 en dan nog me zelf in een bus :D :D :Y ..

Probeer maar. het is echt lastig om ze in te krijgen , misschien kan je nog meer, maar t is me niet, meer , gelukt!

¨

Cheers :bier:

Oh, ik had er 7 gerecruteerde mensen/Grovestreet-members in mijn bus. Het ging nogal ingewikkeld, jij stapt aan de linkerkant in en de gerecruteerde mensen aan de rechterkant in. Het kost wel wat meer tijd dan een personen wagen.

Er kunnen ook maar 7 homies in je kunt er volgens mij niet een 8 recruteren AM I RIGHT?

Geplaatst:

je kan jezelf en nog 3 mannetjes meenemen normaal met een gewone auto , met de brommer of scooter kan je er maar 1 of 2

Geplaatst:

IK had 8 en dan nog me zelf in een bus :D :D :Y ..

Probeer maar. het is echt lastig om ze in te krijgen , misschien kan je nog meer, maar t is me niet, meer , gelukt!

¨

Oh, ik had er 7 gerecruteerde mensen/Grovestreet-members in mijn bus. Het ging nogal ingewikkeld, jij stapt aan de linkerkant in en de gerecruteerde mensen aan de rechterkant in. Het kost wel wat meer tijd dan een personen wagen.

Er kunnen ook maar 7 homies in je kunt er volgens mij niet een 8 recruteren AM I RIGHT?

Je kunt er inderdaad maar 7 recruteren, meer is onmogelijk

Geplaatst:

IK had 8 en dan nog me zelf in een bus :D:D:Y ..

¨

Je kunt er inderdaad maar 7 recruteren, meer is onmogelijk

Tenzij je de N00bmode gebruikt.

Geplaatst:

Hey ik heb nog een vraagje

Bepaalt het aantal zit plaatsen of het aantal deuren hoeveel ganghomies je kan meenemen?

Geplaatst:

Bepaalt het aantal zit plaatsen of het aantal deuren hoeveel ganghomies je kan meenemen?

Het hangt meestal van het voertuig af, denk ik. Bij een 2-deurs kan je maar 1 homie meenemen en bij een 4-deurs maar 3. Bij andere weet ik het niet.

Geplaatst:

Het hangt meestal van het voertuig af, denk ik. Bij een 2-deurs kan je maar 1 homie meenemen en bij een 4-deurs maar 3. Bij andere weet ik het niet.

Met een bus kun je 8 mensen vervoeren, 7 Grovestreetmembers en jezelf. Het duurt wel even voordat ze erin zitten, maar daarna kun je alles goed berijken.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

ik neem er 3 mee in mijn auto maar vaker eentje maar dan wel op de politie moter en dan steeds lekker zo veel mogelijk politie achter je aan.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hou er niet zo van!

die apen lopen altijd tegen muren, springen uit de wagen en lopen weg!

Ook kunnen ze niet schieten :D

En het duur 10min. voor ze in de wagen zitten!

Knal iedereen wel zelf dood, heb geen hulp nodig :D

Bewerkt: door zethe
Geplaatst:
ikke maar 3

maar in mijn Coach net zoals Ruurd31 8 dus

Nee niet 8 zeven en jezelf :puh: anders had de 3 ook een 4 moeten zijn.

Geplaatst:
Ik hou er niet zo van!

die apen lopen altijd tegen muren, springen uit de wagen en lopen weg!

Ook kunnen ze niet schieten :D

En het duur 10min. voor ze in de wagen zitten!

Knal iedereen wel zelf dood, heb geen hulp nodig :D

Inderdaad.. Ze lopen OVERAL tegenaan, en ze worden ook vaak overreden door andere auto's en ze schieten 1 op de duizend keer raak .. Dus zonde van de moeite.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...