Dynamic Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) Yo ik he een Sketchup model gemod hoe zet ik het in gta SA en eruit? ik laat mijn huisje bij bijlagen maar je moet wel sketchup hebben! Alvast bedankt Giovanni EDIT: niemand die antwoord :S UGLY Bewerkt: 15 december 2005 door Giovanni_bono Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) heb je al geprobeert om het eerst eens zelf uit te zoeken? hier bijvoorbeeld: Klikje hulp vragen is natuurlijk goed, maar nu vraag je iets wat te ingewikkelt is om ff te kunnen uitleggen in een topic, aangezien ik er vanuit ga dat je nog niks weet erover behalve hoe je een model maakt. als je die tuts volgt kom je er al voor een groot gedeelte (of zelfs helemaal) achter, zo neit dan moet je gewoon het vragen in een bestaand topic of een nieuwe aanmaken Bewerkt: 15 december 2005 door kaaspizza Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.