Koen_92 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 hallo, Wie kan mij helpen bij gta san andreas? Alle poppetjes zijn wit!! Volgens de systeemeisen kan mijn computer hem makkelijk aan. Zelf denk ik dat het aan de videokaart ligt. Mijn computer: intel pentium 4 2800mhz 512 mb ram 128 mb video kaart (nvidia geforce fx 5200) 80 gb hd (16gb gebruikt) microsoft windows xp professional direcx 9.0c Reageren
Wesley Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Ik heb ook een vermoeden dat het aan jou video kaart ligt. Het kan ook wezen dat jij bebaalde drivers nog niet hebt. Ik weet niet wat de systeem eisen zijn voor GTA SA op de computer , want ik heb GTA SA voor de X-Box. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Volgens mij ligt het niet aan je videokaart. Het spel heeft minimaal 64mb nodig, die van jou heeft 128 dus hij zou makkelijk kunnen draaien. Je directX heeft ook al de nieuwste versie. Tip: - Installeer het spel eens opnieuw. - Update al je drivers eens, bijvoorbeeld je videokaart. Meer weet ik zo niet, Ruurd31.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Bewerkt: 15 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
Koen_92 Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Waar kan ik dan mijn drivers updaten voor mijn video kaart? (nvidia geforce fx 5200 128mb) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Volgens mij ligt het niet aan je videokaart. Het spel heeft minimaal 64mb nodig, die van jou heeft 128 dus hij zou makkelijk kunnen draaien. Je directX heeft ook al de nieuwste versie.Tip: - Installeer het spel eens opnieuw. - Update al je drivers eens, bijvoorbeeld je videokaart. Meer weet ik zo niet, Ruurd31.. Het is algemeen bekend dat de NVIDIA Geforce FX 5200 witte peeps laat zien... Ik heb er geen last van, ook al heb ik ook die videokaart. Maar het zou aan de videokaart kunnen liggen. Waar kan ik dan mijn drivers updaten voor mijn video kaart? (nvidia geforce fx 5200 128mb) Op de site van NVIDIA kan ik ze niet vinden voor deze kaart... Misschien kom je ergens met Google. Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik heb net dezelfde videokaart en bij mij lukt het wel. Probeer je videosetting op low te zetten. Heb je Gta SA legaal? Als je het illegaal hebt komen er wel eens wat problemen voor. Als je het legaal hebt instaleer SA opnieuw. Reageren
Koen_92 Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 hallo, Ik heb gta sa legaal en opnieuw geinstalleerd, Het werkt niet!!!, de poppetjes blijven wit Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Probeer dan de laatste nieuwe drivers te insteleren voor je grafische kaart. Dit doe je door SA dvd in de computer te doen. Ga naar het menu en selecteer Drivers instaleren. Heb je ook al gebrobeert om de videosettings op low te zetten? Reageren
Koen_92 Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 welk menu? er start vanzelf wat als ik de gta sa dvd erin doet, maar daar staat niet bij install drivers Reageren
EXIT Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 hallo,Wie kan mij helpen bij gta san andreas? Alle poppetjes zijn wit!! Volgens de systeemeisen kan mijn computer hem makkelijk aan. Zelf denk ik dat het aan de videokaart ligt. Mijn computer: intel pentium 4 2800mhz 512 mb ram 128 mb video kaart (nvidia geforce fx 5200) 80 gb hd (16gb gebruikt) microsoft windows xp professional direcx 9.0c mischien ligt hier het probleem: een windows xp proffessional is meestal niet gemaakt om spelletjes op te spelen maar bedrijfs werk te doen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 je kunt hem wel degelijk op XP gebruiken. je moet dan wel servicepack 1 en 2 hebben. bij werkt het nu iig wel goed! Reageren
niels123 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 HEY ik hed dit in het begin ook ik heb gewoon een Driver van Nvidia gedowload en de "poppetjes" waren in keur klik hier voor Nvidia Drivers Reageren
Godrax Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Dat bedoel ik net als je de dvd erinsteekt verschijnet er een menu en daar moet je drukken: instal drivers. Reageren
Koen_92 Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 instal drivers staat er niet bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.