ifc3 Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) De nieuwe versie van mijn progje is er : Userbar Maker - 2.4MB Nieuw: - Alpha (doorzichtigheid) van de boog bovenaan instellen. - Zelf kleuren instellen (ook tekstkleur). - Logo verplaatsbaar. - Je kunt je Userbar nu ook opslaan! Was al: - Schaduwletters enzo. Hebben jullie nog tips? Bewerkt: 10 februari 2006 door ifc3 Reageren
Ferre Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Wat vinden jullie van deze: Net gemaakt Deze mag je gebruiken Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn huidige userbalk? Vandaag gemaakt door Dizzee Reageren
ifc3 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Mooi programma Wat kan er beter aan? en nog even reactie op: Dit is mijn 2e userbar,MTA Blue User Gemaakt met Word 2003 en Paint! Doet niet echt onder voor één met Photoshop, GIMP, etc. OK, is wat simpel, maar toch. Greetz, GTA Vice VIP Don't mess with tha power of Word 2003 & Paint!!! - Low power, production slowed [/font] Gnu Image Manupulation Program (GIMP) is nog altijd oneindig goedkoper als Word 2003 of Piant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 11 februari 2006 door ifc3 Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Voor de mensen die ze niet kunnen maken of er niet goed inzijn, ik weet een goede engelste tut om ze te maken: http://forums.nationofgfx.com/index.php?showtopic=302 Kan iemand mij een donwload geven van die photoshop v9.0? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 *Bump* Ik heb nu voor het eerst een creatie met photoshop gemaakt. Ik vind hem zelf neit helemaal goed, maar ik wou graag jullie meningen. Ik zou het op prijs stellen dat je het serieus houd en het niet gaat afkraken of iets dergelijks. Iemand op het forum heeft hem aangevraagd, dus een belediging erover zou hij niet echt op prijs stellen. Rates + tips graag!! Reageren
Upstream Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 *Bump*Ik heb nu voor het eerst een creatie met photoshop gemaakt. Ik vind hem zelf neit helemaal goed, maar ik wou graag jullie meningen. Ik zou het op prijs stellen dat je het serieus houd en het niet gaat afkraken of iets dergelijks. Iemand op het forum heeft hem aangevraagd, dus een belediging erover zou hij niet echt op prijs stellen. Rates + tips graag!! Ziet er goed uit, alleen je had de tekst op none moeten zetten. Dan wordt hij minder wazig: Thanks to gizmo voor de screen. En je kan er ook nog een randje omheen zetten, ookwel border genaamt. Maar voor de rest is hij prima Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Bedankt voor je tips Upstream. Ik heb zelf ook even bezig geweest, maar als ik die layer + stroke eromheen doe gaat het mis. Als ik hem dan opsla dan blijft hij wel staan, maar bij het bekijken van de userbar gaat de border weg. Kijk maar: Reageren
Upstream Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Bedankt voor je tips Upstream. Ik heb zelf ook even bezig geweest, maar als ik die layer + stroke eromheen doe gaat het mis. Als ik hem dan opsla dan blijft hij wel staan, maar bij het bekijken van de userbar gaat de border weg. Kijk maar: Dat is niet de border, dat is het standaard randje dat altijd om je bestand heen zit. Maak de rand maar eens rood, dan zul je zien dat dat randje zwart blijft. Weet je zeker dat de instellingen op '1px zwart inside' staan. En dat de 'layer' van die border helemaal bovenaan staat? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Upstream, dankje! Ik heb er nu 1 standaart en goedde userbar van gemaakt. Ik ben er tevreden over en vind hem heel mooi. Heb je toevallig nog wat leuke knutsels? Special effects? Of iets anders leuks? Andere leden mogen natuurlijk ook antwoorden! Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Upstream, dankje! Ik heb er nu 1 standaart en goedde userbar van gemaakt. Ik ben er tevreden over en vind hem heel mooi. Heb je toevallig nog wat leuke knutsels? Special effects? Of iets anders leuks? Andere leden mogen natuurlijk ook antwoorden! Ziet er goed uit, gewoon een goede Userbar eigenlijk. Mooie achtergrond, met dat witte erboven, dat vind ik altijd wel leuk! De render is alleen niet zo heel duidelijk, ik heb ze in Userbars wel eens duidelijker gezien. Maar het komt hier natuurlijk omdat je de render heel veel hebt verkleint. Misschien kun je je render nog wat scherper maken, door in Photoshop naar Filter -- Sharpen -- Sharpen te gaan. Enne, leuke border! Nu moet ik zeker ook nog een cijfer gaan geven, nou, je krijgt van mij een mooie 8.3. Je vind Userbars maken leuk, dus blijf vooral zo doorgaan, KUTGW!!! Reageren
Smeets Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 hallo iedereen.... (kheb lang niet op het forum meer gepost!!) Ik heb (wel voor een ander forum) sig. gemaakt met userbar's erin!! wat vinden jullie ervan?? (Mijn nick daar is dus Aapiej, maar ik weet dus niet of ik de naam vant forum mag noemen) Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Hij ziet er leuk uit, met al die userbars, maar hij lijkt me wat aan de grote kant, of ligt dat aan mij?> Reageren
Smeets Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 HEEEL groot zelf duurde me 1 uur op een goeie host te vinden!! (3035.85 KB) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.