ifc3 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Zo'n programma kan ook makkelijker . Ik heb ook zoiets even snel gemaakt met flash. Alleen dit programmaatje is compacter (2,3MB i.p.v. 4MB). Download hier (2,28mb)(6-1-06 14:23 toegevoegd: Lettergrootte+logoveranderaar+niewe kleuren+witte letters met zwarte rand). ER IS EEN NIEUWE VERSIE met: -Instelbare alpha van boog - Kleurenpallet - Meer logos En voor de mensen die niet een 2,3MB download willeen doen: Download SWF (Oude versie) screenshot (Oude versie) Hebben jullie nog tips en/ of andere achtergrond plaatjes? Die zijn van harte welkom. Mijn userbars heb ik als bijlage toegevoegd. edit: Ik heb gisteren pas voor het eerst van het woord "userbar/userbalk" gehoord, dus dit zijn mijn eerste creaties. Bewerkt: 9 februari 2006 door ifc3 Reageren
overv161 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Mooi progje! Waarin geprogt? Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Dit heb ik gemaakt met Flash 8 van macromedia. Zeg even wat jullie van mijn userbar vinden a.u.b. (wat ik eraan kan verbeteren ofzo). Bewerkt: 6 januari 2006 door ifc3 Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Wat vinden jullie van mijn progje? Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 kijk naar mijn handtekening! Reageren
RedNeck Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 check me sig maar rate ze please Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Lichte bump :$ Ferrari: Mooie plaatje, alleen de scanline's mogen wat vager en je plaatje mist die glans. Green Day: Deze vind ik helemaal perfect (heb je die zelf gemaakt ) Most Wanted: Beetje een vaag plaatje, en ook geen glans. Battlefield: Scanline's mogen wat vager, ook geen glans, verder oke. Glans doe je met de elliptical marque tool. Reageren
Dfix Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Wat vinden jullie van mijn progje? Ik ben hem aan het downloaden. En voor me'n sig kijken jullie maar Reageren
abiboe Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 mooi, alleen het lettertype klopt niet. p.s. wat vinden jullie van mijn userbars ( eerste pogingen ) Reageren
Ferre Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 abiboe mag ik die van jou raten? Ik vind ze allemaal wel goed, alleen sommige missen een border. En bij die iPod mini userbar vind ik de achergrond niet goed bij de iPod passen Wat vinden jullie van deze userbar die ik voor Blu3ice heb gemaakt? Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hij wil wel mooi alleen het plaatje had wat groter gekunt want nu kan je niet goed zien wat het is. 7/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Die van jou vind ik helemaal perfect Niks vergeten, plaatje goede grootte en tekst ook helemaal perfect. Ferre Reageren
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 [/img] code: van mij mag je ze gebruiken want dit is een fan kaart dus wie fan van me is plaats dit.. vice Reageren
Ferre Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Je mist een border! om de tekst en hem je wel visitor TT2 BRK gebruikt? Wat vinden jullie van deze (big) userbar. Ik vond het wel leuk om een grootte userbar te maken. (en ik weet dat er nog wat foutje bij de border zitten ) Bewerkt: 21 januari 2006 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.