RedNeck Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 jah das toch een beetje mijn smaak vind hoor van die goed zichbare scanlines ik vind dat ze gewoon bij een userbar goed zichtbaar moeten zijn maar das mijn keuze b.v in het userbars aanvraag topic maak ik ze ook voor anderen dus als ze die goed zichtbare scanlines niet mooi vinden moeten ze het maar ff vragen dan fix ik het Reageren
Grove St. Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 zelf vind ik dikke scanlines niet echt zo heel mooi, maar die ferrari die ziet er echt top uit! en wat vindt je van mijn Aston Martin DBS Reageren
RedNeck Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 jeh hij is zeker top rate: 7.8/10 Reageren
overv161 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Er is niks veranderd aan die Flash prog En wat kun je met Eigen Logo??? Niks! Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Dit is mijn 2e userbar, MTA Blue User Gemaakt met Word 2003 en Paint! Doet niet echt onder voor één met Photoshop, GIMP, etc. OK, is wat simpel, maar toch. Greetz, GTA Vice VIP Don't mess with tha power of Word 2003 & Paint!!![/font] Bewerkt: 31 januari 2006 door GTA Vice VIP Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Er is niks veranderd aan die Flash prog En wat kun je met Eigen Logo??? Niks! Wel met eigen logo, je moet een bestandje met de naam jouwlogo.gif in dezelfde map plaatsen. Je moet wel de exe openen (met de swf kun je minder). en en met bewegende animatie, ik heb nu ubar.exe, daar kan je alleen standaard op doen Neem gewoon Macromedia Flash en dat met die andere kleurtjes: Het moest een 1 bestand progje blijven zonder setup, want anders had ik al die plaatjes gewoon uit een map kunnen inladen. Bewerkt: 3 februari 2006 door ifc3 Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Als iemand vindt dat er functies te weinig zijn, mogen me best helpen hoor Bewerkt: 3 februari 2006 door ifc3 Reageren
overv161 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Mmm, misschien moet het programma professioneler worden, zoals via een kleurtablet de kleuren kunnen kiezen, de transparancy kiezen, een grotere keuze uit logo's. Ik zeg niet dat ik dat kan maken, maar jouw prog heeft weinig functies Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Mmm, misschien moet het programma professioneler worden, zoals via een kleurtablet de kleuren kunnen kiezen, de transparancy kiezen, een grotere keuze uit logo's.Ik zeg niet dat ik dat kan maken, maar jouw prog heeft weinig functies Aha, en jij gaat mij daarbij helpen De functies zijn nog altijd meer dan dat Visual Basic progje en je kunt ook zelf een logo toevoegen. en wat bedoel je met transparancy kiezen? Bewerkt: 5 februari 2006 door ifc3 Reageren
overv161 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 De transparancy van die boog die bovenaan zit Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 De transparancy van die boog die bovenaan zit Ok, daar ben ik mee bezig, ook met dat kleurenpallet. Reageren
overv161 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Kun jij mij leren zo'n soort programmaatjes met flash te maken? Reageren
ifc3 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Kun jij mij leren zo'n soort programmaatjes met flash te maken? Dta wil ik best doen, maar hoe? Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Zo, ik heb de 1e beta SWF die alleen nog gebaseerd is op de graphics. Kunnen jullie me wat tips geven (tekst en logo nog uitgesloten). ubar_test1.zip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.