Jump to content

Geen Verbinding

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Als ik met de router verbinding maak krijg ik dit:

bende7ca.jpg

Ik heb 2 computers in het netwerk bij bijde zelfde probleem ik heb nu mn netwerk-kabel rechtsreeks in mn router gestopt op het hier te kunnen vragen alsjeblieft help mij zo snel mogelijk!!!

(Ik heb systeemherstel al geprobeerd op bijde computers)

Geplaatst:
Hoi,

Als ik met de router verbinding maak krijg ik dit:

<plaatje>

Ik heb 2 computers in het netwerk bij bijde zelfde probleem ik heb nu mn netwerk-kabel rechtsreeks in mn router gestopt op het hier te kunnen vragen alsjeblieft help mij zo snel mogelijk!!!

(Ik heb systeemherstel al geprobeerd op bijde computers)

Misschien heeft je router last van een trafficjam... Dan zit hij verstopt, net zoals je printer last kan hebben van een paperjam.

Haal de stekker van de router eruit, wacht 10 seconden, en ga terug naar je computer. Wacht anderhalve minuut. Nog geen verbinding? Rechtermuisknop op verbindingsicoontje, en dan op "Herstellen" drukken.

En als dat ook niet mag baten:

Heeft je verbinding het eerst wel gedaan, of is dit de eerste keer?

Geplaatst: (bewerkt)

Wacht..Wacht...En nog es wacht!!!!

Ga nu niet verder met ouwehoeren.

Lees het boekje goed door.

Er staat waarschijnlijk een IP-adres in en daar moet je heen als je via de router op internet wil. (Het stekkertje moet dan wel in de router zitten)

Daar moet je als het goed is een soort MAC-Adres invoeren. (Of iets dergelijks)

Wat voor router heb je?

Ik heb met de zelfde problemen te kampen gehad!

En wat staat er als je op Herstellen drukt?

Bewerkt: door -Niels-
Geplaatst: (bewerkt)
Wacht..Wacht...En nog es wacht!!!!

Ga nu niet verder met ouwehoeren.

Lees het boekje goed door.

Er staat waarschijnlijk een IP-adres in en daar moet je heen als je via de router op internet wil. (Het stekkertje moet dan wel in de router zitten)

Daar moet je als het goed is een soort MAC-Adres invoeren. (Of iets dergelijks)

Wat voor router heb je?

Ik heb met de zelfde problemen te kampen gehad!

En wat staat er als je op Herstellen drukt?

Sorry voor late reactie de internet verbinding was steeds bezet (door mijn zus :bonk: ) maar vamiddag ga ik het fixer ik zal vamiddag kijke zoals je nu ziet is niet niet echt de ferecte tijd... alvast bedankt voor je hulp :Y:Y:Y:Y

EDIT:

Ik kan nergens heb boekje vinden van de router ik heb wel op de site van Sweex gevonden wat het voor een router isdeze site

en als ik op herstellen druk komt er dit:

routerprobleempje8kw.th.jpg

Ik heb het hele scherm maar gedaan zodat je de melding links onderin ook ziet...

Ohja nog wat info: Ik was een poort aan het open zetten en toen wou mn moden niet meer refreshen dus ik dacht: nou rag ff alle stroom kabeltjes dr uit en er weer opnieuw in (was vast niet zo goed ID...) en toen deed ie het niet meer :puh:

Weer een edit

Naardat ik de kabeltjes er weer in had gedaan natuurlijk :puh:

Laatste EDIT:

Het is al gelukt :D

Bewerkt: door T@rget

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...