XboxGta Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Naam: XboxGta Text: Whip Owner Kleur: Van rood overgaand naar zwart Plaatje: Alvast bedankt
Dizcid Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) ik doe deze wel. wacht effe. edit: Voltooid http://img410.imageshack.us/img410/5567/whipowner3to.png Bewerkt: 3 januari 2006 door dizcid
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Aanvraag Naam:vice Text: Kleur: grijs Plaatjeja ik zie het,doe gewoon het hoofd van tommy vercetty als dat kan ( p.s.:hoeveel maken jullie per persoon?) Bewerkt: 3 januari 2006 door vice
RedNeck Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik wil hem wel voor je maken maare ik kan je plaatje niet zien
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 AanvraagNaam:vice Text: fan van me?plaats dit. Kleur: grijs Plaatje klik hier ( p.s.:hoeveel maken jullie per persoon?) zo veel je wilt athans ik,Heb toch niks te doen dus als je wilt kan ik er nog een stuk of 10 maken voor je
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 a fijn,als je nog vlug even kijkt wil je de tekst weg laten?en als je het te laat ziet is het niks zo is het dan ook goed...(misshien dat je het kan weglaten op de url)
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) a fijn,als je nog vlug even kijkt wil je de tekst weg laten?en als je het te laat ziet is het niks zo is het dan ook goed...(misshien dat je het kan weglaten op de url) Wil je wat duidelijker zijn.Begrijp het niet helemaal Bewerkt: 3 januari 2006 door The Italian
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hem maken zonder tekst geen tekst bijvoegen...
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hem maken zonder tekst geen tekst bijvoegen... Oke doe ik wel welke userbar die van Tommy Vercetti
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 nee de prent van tommy vercetty zijn hoofd ofzo...(of anders neem je een persoon uit vice city)en grijze kleur..
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 nee de prent van tommy vercetty zijn hoofd ofzo...(of anders neem je een persoon uit vice city)en grijze kleur.. Die is Killer11 aan het maken wil je nog een userbar .wil het wel voor je maken Zodat Killer11 die andere die je bedoelt kan maken .dan maak ik er nog 1 voor je
RedNeck Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Aanvraag Naam: killer11 Tekst: Nfs most wanted user Kleur: rood overlopend in oranje plaatje: het logo (de text) van need for speed most wanted ff een edit voor the italian anders maak jij die tommy vercitti userbar maar voor vice want ik heb ff wat anders te doen Bewerkt: 8 januari 2006 door killer11
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) AanvraagNaam: Joost Tekst: Nfs most wanted user Kleur: rood overlopend in oranje plaatje: het logo (de text) van need for speed most wanted doe ik wel voor je ja die van Vice doe ik ook wel Bewerkt: 3 januari 2006 door The Italian
XboxGta Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik doe deze wel. wacht effe. edit: Voltooid http://img410.imageshack.us/img410/5567/whipowner3to.png Zou je er nog een border omheen willen doen ? Bedankt
RedNeck Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) ik doe ff deze alleen voor xboxgta daarna moet ik helaas ff weg heye the italian doe jij die tommy vercitti userbar ff voor vice dan doe ik deze nog wel ff voltooid: voor xboxgta Bewerkt: 3 januari 2006 door killer11
Recommended Posts