VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hij is klaar hopelijk vindt je hem mooi anders weet ik het ook niet meer [img=http://img435.imageshack.us/img435/1006/untitled1copy5cu.jpg] Hij kan kleiner die Ipod maar dan wordt hij lelijk dus dit is het maximale wat ik eruit kon halen 't is in orde!
The Italian Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik heb zo een idee dat mijn idee van een flitsende user barveel gebruikt gaat worden Wil niet lelijk tegen je doen .maar ik geloof niet dat het jouw idee is/was
RedNeck Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik heb ook nog een ipod userbar voor vforv gemaakt ik weet niet of je hem mooi vind
EXIT Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik heb zo een idee dat mijn idee van een flitsende user bar veel gebruikt gaat worden Wil niet lelijk tegen je doen .maar ik geloof niet dat het jouw idee is/was ik kwam opeens op het idee dus ik heb het zeker niet afgekeken einde discusie want daar is dit toppic niet voor
VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Aanvraag: naam: VforV tekst: Intel Pentium 2 user kleur: wit of wat past bij het plaatje plaatje: logo naam: VforV tekst: Windows 2000 NT user kleur: wit plaatje: Win 2000 of win logo naam: VforV tekst: Belg kleur: belgische vlag plaatje:belgische vlag naam: VforV tekst: Xfire user kleur: zwart plaatje: logo naam: VforV tekst: Klik hier om te beginnen. met een link erin kleur: grijs plaatje: )Start knopje PS: liever geen of niet te duidelijk zichtbare schuine strepen (scanlines) zoals dit: maar liever iets zoals dit: (dat het een beetje 3D-achtig is en blinkt.) (als het niet te veel gevraagd is hé) Bewerkt: 4 januari 2006 door VforV
RedNeck Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) ik doe die bovenste 2 wel ff Bewerkt: 4 januari 2006 door killer11
The Italian Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) deze 2 onderste doe ik die windows xp userbar die ik gemaakt heb voor killer11 daar heb ik geen scanlines opgezet Hoe bedoel je (met een link naar het gtaforum pagina en weet je zeker dat je deze start knopje wilt gebruiken aangezien je iets 3ds wilt en iets dat blinkt (vindt hem niet bepaald mooi) Bewerkt: 4 januari 2006 door The Italian
VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) deze 2 onderste doe ikdie windows xp userbar die ik gemaakt heb voor killer11 daar heb ik geen scanlines opgezet Hoe bedoel je (met een link naar het gtaforum pagina en weet je zeker dat je deze start knopje wilt gebruiken aangezien je iets 3ds wilt en iets dat blinkt (vindt hem niet bepaald mooi) Ik bedoel dat je dan op de startpagina van dit forum komt zoals wanneer je de site opend. Het is nèt de bedoeling dat het een Start-knopje is van een Win 2000 PC. Eigenlijk is het niet van Win 2000, maar ik vond er anders geen. Bewerkt: 4 januari 2006 door VforV
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 VforV ik vind het heel leuk dat je userbars mooi vind. En dat je ze aanvraagd. maar je gaat nu een beetje te ver. Je heb er nu al meer dan 10 aangevraagd in een paar dagen. Een beetje minderen mag wel.
VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) VforV ik vind het heel leuk dat je userbars mooi vind.En dat je ze aanvraagd. maar je gaat nu een beetje te ver. Je heb er nu al meer dan 10 aangevraagd in een paar dagen. Een beetje minderen mag wel. Sorry :$ als ik het zelf kon maakte ik ze zelf wel, maar ik heb dat programma proberen downloaden via een link in dit forum maar ik snap er niets van. Nog eens sorry. Edit: Ik heb ze eens geteld (de recente): een zevental. Ja, misschien toch overdreven. Bewerkt: 4 januari 2006 door VforV
VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 hier zijn ze dan: en de 2e : Ziet er in orde uit, bedankt voor je moeite.
RedNeck Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) hey gizmo het maakt mij niet uit hoor als hij die bars mooi vind dan mag hij er van mij zoveel aanvragen als ie wil maar niet zow veel per keer anders komen de makers van de userbars miss een beetje in de shit (als je begrijpt wat ik bedoel) EDIT: vforv graag gedaan hoor Bewerkt: 4 januari 2006 door killer11
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 @VforV Ik kom op 9 uit. Maarja je weet wat ik er mee bedoel. @Killer11 Oke maar soms kan het ook erg iritant zijn hoor.
RedNeck Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 jah je hebt gelijk als vforv er nou eens 1 tegelijk doet dan vindt ik het best
Recommended Posts