mesbah Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Mijn leven, policiestatus, geld en welke wapen ik heb zijn allemaal Weg Ik heb heb san andreas spel al 2x opnieuw geinstaleerd maar het blijf zo. Ik denk niet dat het aan een mod ligt, maar het laaste wat ik probeerde voordat alles weg ging was: San Andreas Weapon Aiming Fix Tool.exe ik weet nie of het daar aan ligt, weet jij een oplossing??? wil je dan een mail-tje sturen naar: **Verwijderd!** !!!!pease!!!! >>> Door .Levi.: Post geen email adressen op het forum. Email verwijderd.<<< Reageren
Upstream Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Haal snel je email adres weg, dat is tegen de regels in. Je kan gewoon hier antwoord krijgen . Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Mijn leven, policiestatus, geld en welke wapen ik heb zijn allemaal Weg Volgens mij heb je dan iets veranderd bij options. Ik weet niet waar precies, maar je kunt het makkelijk veranderen. Misschien weet iemand anders waar het precies staat? Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Heb je wel een goede videokaart. Probeer te denken of je niets veranderd hebt (software en hardware) op het moment dat het probleem voor de eerste keer optrat. Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Welke mod heb je dan geinstaleerd? Wat je kan proberen is de mod te un-instaleren, dit doe je doormiddel van je overgeschreven bestanden terug te zetten. Start dan het spel op en miscchien doet hij het weer. Veel succes ermee, Ikkes Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Welke mod heb je dan geinstaleerd? Wat je kan proberen is de mod te un-instaleren, dit doe je doormiddel van je overgeschreven bestanden terug te zetten. Start dan het spel op en miscchien doet hij het weer.Veel succes ermee, Ikkes Hij heeft het spel al 2 keer ge-herinstaleerd dus die mod zal al weg zijn. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Probeer gta_sa.set is te verwijderen. Hier staat het: Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Als dat niet werkt kun je even je systeem posten. Ik denk zelf niet dat het aan de opties is, er is namelijk geen optie die het mogelijk maakt de HUD te verbergen. Reageren
Godrax Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Probeer gta_sa.set is te verwijderen. Hier staat het: Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Als dat niet werkt kun je even je systeem posten. Ik denk zelf niet dat het aan de opties is, er is namelijk geen optie die het mogelijk maakt de HUD te verbergen. Jah die was ik ook vergeten te vertellen. Download ook de nieuwste patch als je die nog niet hebt. Bewerkt: 17 december 2005 door GtaThomas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.