big brunelli Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 En de Thunder Rodd komt naast de Esperanto op die parking toch? Ja, bij de Callahan Bridge waar je in GTA III prostituees moest afzetten bij dat oude schoolgebouw. Rij gewoon even helemaal naar de andere kant van Portland of doe eens iets anders, hij zal er ooit wel eens staan hoor . ja ik zocht hem ook en ik heb gewoon eventjes naar shoreside gereden en en terug en hij stond er Reageren
Trecka Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Na keer #27 staat ie er eindelijk! Ook heb ik de 100ste Hidden Package gevonden! Bedankt allemaal! Reageren
hitmanner Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik kan allen die hellenbach gt niet vinden srry laat maar ik de forums al doorgespit en weet nu waar ik hem kan vinden Dat kan ik jou zeer zeker vertellen, op 'WikiGTA' vind je op de Hoofdpagina van 'Liberty City Stories' een link naar de 'Voertuigen' pagina van Liberty City Stories. Op die pagina vind je een link naar de 'Sentinel' voor Liberty City Stories. Als je op de naam van het voertuig hebt geklikt op de Voertuigen pagina kom je bij een pagina waar je een foto/screen ziet van de Sentinel ook vind je een gedeelte: Vindplaats: 'klik'. Als je daarop klikt krijg je als de kaart aanwezig is een kaart van Liberty City Stories met daarop ronde bolletjes, op de plek van de bolletjes kun je het des betreffende voertuig vinden. Klik 'hier' dus voor de kaart van Liberty City Stories met de vindplaats van de Sentinel erop, ze zijn dus in Portland, staunton Island en Shoreside Vale te bezichtigen. Mocht je nog een vraag hebben, stel ze gerust! niet altijd want de hellenbach gt doed ie niet bij mij maar bij de meeste wel Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 kijk voortaan eerst even goed het forum rond en dan pas een berichtje posten dit is al je 2de bericht(okal heb je er maar 2 gepost tot nu toe) Reageren
Saelcallo Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik kan die Love Media Garage niet vinden.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik kan die Love Media Garage niet vinden.. Kaartje: Reageren
ruttie Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 tnx voor alle kaartjes maar weet iemand waar een of andere FBI auto staat die er ook in moet? tnx en veel succes Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 tnx voor alle kaartjes maar weet iemand waar een of andere FBI auto staat die er ook in moet?tnx en veel succes De FBI Cruiser staat niet op de lijst. Deze auto's staan wel op de lijst: Hearse Faggio Freeway Phobos VT Infernus Sentinel PCJ-600 Deimos SP Manana Hellebach GTA V8 Ghost Thunder Rodd Banshee Landstalker BF Injection Patriot Eventuele vragen zijn altijd welkom! Reageren
ruttie Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 hoe ziet de BF Injection eruit en weet je ook waar die staat. tnx Reageren
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) check wikigta daar staat hij ook. Zoniet Hij ziet er zo uit: Thnx 2 wikigta.nl En hier nog wat informatie: Eigenschappen Uitvoeringen GTA Naam BF Injection BF Injection (GTA III), BF Injection (GTA VC), BF Injection (GTA Advance), BF Injection (GTA SA), BF Injection (GTA LCS) GTA III, GTA Vice City, GTA Advance, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories VoertuigAuto SoortStrandbuggy Gebaseerd opOnbekend Zitplaatsen2 VindplaatsKlik Kijk voortaan eerst opwww.wikigta.nl Het is echt heel handig Bron:www.wikigta.nl/org Bewerkt: 4 maart 2007 door BigM Reageren
ruttie Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 tnx ik ga hem gelijk opzoeken Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 hoe ziet de BF Injection eruit en weet je ook waar die staat.tnx Kaartje: De BF Injection: Reageren
ruttie Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 staat die auto er altijd of moet je daar eerst een missie ofzo voor doen??? Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Als het goed is staat deze auto er altijd. Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Die auto kan je ook bij die auto-zaak krijgen mischien bedoelt ie dat met missies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.