-Niels- Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Dit zijn de foutjes die op Moviemistakes.com staan. Visible crew/equipment: In the scene where the medic gets shot, watch the shot where Upham brings the bags up to the injured medic. The next shot there is some fog which then reveals the injured medic. In this shot, watch carefully as the cast rips away the medic's shirt. If you look near the neck, you can see the fake stomach vest he is wearing for a split second - when the actor realizes he ripped too far up, he quickly covers it back up. (Time visible to members) Submitted by Kelsey H. Screen shot Continuity: In the scene when they defend the bridge in Ramelle there is a soldier who wants to attach a stick-bomb at a German tank. When he walks out to the tank you see that he is wearing a beige uniform. In the next shot you see that the uniform has changed into a dark green, and you also see that it is a puppet that explodes. (Time visible to members) Submitted by Ronnie Bischof Screen shot Continuity: During the beach scene, Miller is kneeling at the rear of a Belgian fence talking about the beach being pre-sighted. There is a soldier in front of the fence who gets shot three or four times. If you look the first scene, he gets shot in the upper leg area, then when Miller moves out from behind the obstacle, the bullet wound has magically disappeared. Snel vertaald, met Babel Fish: Zichtbaar bemanning/materiaal: In de scène waar de dokter schot krijgt, let op het schot waar Upham de zakken tot de verwonde dokter brengt. Het volgende schot is er wat mist die dan de verwonde dokter openbaart. In dit schot, scheurt het horloge als gietvorm zorgvuldig weg het overhemd van de dokter. Als u dichtbij de hals kijkt, kunt u zien de valse maag bekleden hij voor een spleet tweede draagt - wanneer de acteur realiseert hij te veel omhoog scheurde, behandelt hij hulp het snel. (Tijd zichtbaar aan leden) Voorgelegd door Kelsey H. View beeld Het scherm ontsproot Continuïteit: In de scène wanneer zij de brug in Ramelle verdedigen is er een militair die een stok-bom bij een Duitse tank wil vastmaken. Wanneer hij aan de tank opstapt ziet u dat hij een beige uniform draagt. In het volgende schot ziet u dat het uniform is veranderd in donkergroen, en u ziet ook dat het een marionet is die explodeert. (Tijd zichtbaar aan leden) Voorgelegd door het beeld van Ronnie Bischof View Het scherm ontsproot Continuïteit: Tijdens de strandscène, knielt de Molenaar bij het achtergedeelte van een Belgische omheining die over het wordt pre-waargenomen strand spreekt. Er is een militair voor de omheining die schot drie of vier keer wordt. Als u de eerste scène kijkt, krijgt hij schot in het hogere beengebied, dan wanneer de Molenaar uit zich van achter de hindernis beweegt, de kogelwond magisch is verdwenen. Bewerkt: 21 december 2005 door -Niels- Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ik heb het ooit eens gelezen. En ze hadden het daar ook over andere film, gewoon wat er klopt en niet klopt. Maar zoals ik al zei, ik vind het evengoed een goede film. En ik weet ook dat er een waargebeurtverhaal in gestopt is. En tuurlijk, ze zijn niet elke duitser gaan tellen, dat snap ik ook wel. Ik zeg alleen wat ik vaak van mensen krijg te horen en zelf ook gelezen heb. Tja en zo kun overal wel wat op verzinnen, zoals bijv Schindlers List, waar iedereen engels spreekt met een duits of pools accent, dat vindt helemaal nergens op slaan. Maarja, dat is Hollywood nou eenmaal.... Maar die dingen die je verzint, daar gaat het toch juist om. Dat er met Troy vliegtuigen over vliegen, of dat de duitsers engels praten, of Harry Potter die niet klopt. Het zijn verschillende soorten foutjes, maar het zijn wel foutjes. En dit stond er toevallig over Saving Private Ryan. Ik ken er verder ook weinig aan doen he. Het gaat erom dat er ook maar weinig films zijn, die ook daad werkelijk kloppen. Bijv. Band of Brothers is echt met behulp van ooggetuigen gemaakt, en met behulp van intervieuws. En over deze film gaat het topic tenslotte, een naar mijn mening een geweldige serie. Vooral met die...ehm David? ofzo heet hij, hij speelt de vent die ze in het begin moet opleiden. Waartegen op het eind word gezecht: 'We groeten de rang, niet de man.' Geweldig. David Schwimmer, Ross van Friends... Tuurlijk ga ik niet ontkennen dat BoB het een steengoede serie is, ik vindt het ook 1 van de beste films die gezien heb. Ik bedoel alleen dat sommige foutjes in films onvermijdelijk zijn, je kan niet overal met een haviksoog naar kijken toch.. Maar goed, zoals gezegd gaat het hier over Band Of Brothers, en daarmee deel ik jouw mening dat het een hele hele goeie serie is.... Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Band of Brothers is echt 1 van de vetste oorlogfilms die er is! Alle delen zijn gewoon mooi, meeslepend en vet! Dat deel wanneer ze bij die concentratiekampen komen is erg! Wat ik ook vet vindt dat ik in sommige gebieden ben geweest met call of duty dus ik herkende het wel een beetje! Bewerkt: 21 december 2005 door C-J_Redman Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Band of Brothers is echt 1 van de vetste oorlogfilms die er is! Alle delen zijn gewoon mooi, meeslepend en vet!Dat deel wanneer ze bij die concentratiekampen komen is erg! Wat ik ook vet vindt dat ik in sommige gebieden ben geweest met call of duty dus ik herkende het wel een beetje! Ja, Carentan herken ik helemaal! En Brecourt ook! @Ronald & GTASpeler, hij speelt daar Captain Sobel... Heerlijk stukje op het laasts, Majoor Winters zit in de jeep, dan komt Captain Sobel langs en hij ziet Winters maar groet niet, dan roept Winters: 'Captain Sobel' en dan groeten ze. Er is niets mooier dan dat je hoger eindigt dan je leraar! Bewerkt: 21 december 2005 door -Niels- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.