Gino Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Hoe kan je ondertitels (.srt) aan een videofragment toevoegen ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Hoe kan je ondertitels (.srt) aan een videofragment toevoegen ? Ik heb even met Google gezocht, en kwam onder andere hierop uit. Je kan ook op deze site kijken. Ik denk dat er 1001 manieren voor zijn, je moet zelf uitzoeken welke (voor jou) het beste werkt. Reageren
Gino Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Bedankt man Nu kan ik ze eens op het juiste moment lezen Reageren
Joriz Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Kijk is op http://www.doom9.org Hier is diverse uitleg te vinden over videobewerking inclusief links naar gratis programma's en trails. Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Gebruik het programmatje TMPGencoder. Daarmee kun je zelfs videofiles omzetten naar 16:9. Je hebt nog een programatje nodig die een virtuele file met ondertitels erbij en dan moet je die virtuele file omzetten naar mpeg (met TMPGenc.) Bewerkt: 16 december 2005 door GtaThomas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.