Jump to content

Animatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wéét dat er nog een manier is om animaties te maken met PS en IR, en aangezien ik geen 'film maak programma' heb, en dat moet volgens die ene tutorial, wil ik graag weten hoe ik animaties maak. :Y Gewoon de tekst 'need my speed' laten veranderen in 'Proud GTAForum user' en weer terug enz. :Y

Geplaatst:

ik begrijp niet wat je bedoelt.

Zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn.

Dan zijn er vast wel mensen die je kunnen helpen.

GizmO :bier:

Geplaatst:

Ja, maar heb je ook een optie om je tekst zo te houden dat je het kan bewerken als je het opslaat? :? Zodat het niet allemaal 1 layer word. :Y

Geplaatst:

Was ik al mee bezig. :puh:

Maar voor animatie moet je hem toch als .GIF? :? Maar met IR kan ik hem nu alleen nog maar als .PSD opslaan? :?

Geplaatst:

rechts bovenin heb je zo'n menu daar moet je het tabblad optimize hebben en dan op gif zetten en dan het gene doen uit mijn vorige post

Geplaatst: (bewerkt)
Was ik al mee bezig. :puh:

Maar voor animatie moet je hem toch als .GIF? :? Maar met IR kan ik hem nu alleen nog maar als .PSD opslaan? :?

Psd kan je alleen maar openen met imageready of photoshop, te vinden onder "file/save"

gif kan gewoon iedereen openen maar je "layers" zijn weg, te vinden onder "file/save optimize as"

brengt dit een beetje duidelijkheid? ;)

Bewerkt: door DMWTM30

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...