need my speed Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik wéét dat er nog een manier is om animaties te maken met PS en IR, en aangezien ik geen 'film maak programma' heb, en dat moet volgens die ene tutorial, wil ik graag weten hoe ik animaties maak. Gewoon de tekst 'need my speed' laten veranderen in 'Proud GTAForum user' en weer terug enz. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 ik begrijp niet wat je bedoelt. Zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn. Dan zijn er vast wel mensen die je kunnen helpen. GizmO Reageren
need my speed Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Laat maar, ik heb het (geloof ik)... Wat vinden jullie er van: Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Oke . Dat is mooi. Reageren
need my speed Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ja, maar heb je ook een optie om je tekst zo te houden dat je het kan bewerken als je het opslaat? Zodat het niet allemaal 1 layer word. Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Je moet je creatie gewoon opslaan als een .PSD bestand. Als je die dan weer opent, kan je nog al je verschillende layers zien. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Die tekst gaat wel verdomt snel. Misschien kan je het iets langzamer laten gaan. Greetz Wazuup Reageren
need my speed Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Was ik al mee bezig. Maar voor animatie moet je hem toch als .GIF? Maar met IR kan ik hem nu alleen nog maar als .PSD opslaan? Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 In IR moet je als je hem wilt opslaan (iets met de o er voor)save as doen dan staat er wel gif. Reageren
need my speed Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Bij mij niet. Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 rechts bovenin heb je zo'n menu daar moet je het tabblad optimize hebben en dan op gif zetten en dan het gene doen uit mijn vorige post Reageren
need my speed Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Laat dan is een screen zien van wat je bedoelt, want het werkt nog steeds niet... Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Hier als dit niet werkt weet ik het ook niet meer. Reageren
Upstream Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Was ik al mee bezig. Maar voor animatie moet je hem toch als .GIF? Maar met IR kan ik hem nu alleen nog maar als .PSD opslaan? Psd kan je alleen maar openen met imageready of photoshop, te vinden onder "file/save" gif kan gewoon iedereen openen maar je "layers" zijn weg, te vinden onder "file/save optimize as" brengt dit een beetje duidelijkheid? Bewerkt: 16 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.