Vincenzo Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Hier is een nieuwe sig: Geef je mening Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Waarom doet iedereen het zelfde als mij. Je sig: Download eens een ander fontje. Voor de rest ziet hij er wel leuk uit. Probeer eens brushes te downloaden. Reageren
Upstream Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ziet er wel leuk uit. - punten blur over VC lettertype is wit (op een witte achtergrond) lettertype is niet zo speciaal + punten +border +mooi scherp san andreas +mooie gradient uit resultaat 7/10, gewoon door blijven gaan met tut's lezen. Uiteindelijk leer je het wel. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Vice City was al zo ik heb niks veranderd. Hoe download je lettertypes. Ik wou eigenlijk het woord Vincenzo zo maken: Het eerste deel dat in het zwarte gedeelte stond wit maken en wat in het witte gedeelte stond zwart maken, maar dat lukte niet. Kan iemand dus uitleggen hoe dat moet en hoe je lettertypes moet downloaden Reageren
Juice Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Een lettertype download je als volgt. Ga naar: www.dafont.com en zoek een leuk lettertype. Klik op ''Download PC MAC OS X''. Klik dan op ''Openen''. Nu klik je op Uitpakken/Unzippen/Extract. Zo als je ziet, er staat al een zin. Verwijder die zin en zet dit er voor in de plaats: C:\WINDOWS\Fonts Druk op OK. Nu heb je hem. In mail, MSN, Paint, Word en nog veel meer! Veel plezier ermee. Als je nog vragen hebt kun je die altijd stellen. Bewerkt: 16 december 2005 door Juice Reageren
Vincenzo Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ja, OK. Maar ik had nog een ander vraag namelijk deze: Ik wou eigenlijk het woord Vincenzo zo maken: Het eerste deel dat in het zwarte gedeelte stond wit maken en wat in het witte gedeelte stond zwart maken, maar dat lukte niet. Kan iemand dus uitleggen hoe dat moet. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Sorry voor de dubbelpost, ik moest van NandroDavids maar dubbelposten in plaats van een nieuw topic te maken. Het heet niet voor niets een Vincenzo Art Topic. Hier een nieuwe: Imageshack doet raar dus voeg ik hem toe als een bijlage: Reageren
The Mafia Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ik vind het niet mooi kan de tekst niet lezen en achtergrond past er niet bij een 5 voor de moeite,ik ben ook nog niet echt goed in photoshop. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hier nog een sig: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.