Xavu Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Try Me... Onderwerp: Anime Fighter Soort design: Signature Size design: 400x125 (max.) Render: Ja Animatie: nee Premade: Nee Tijd van inlevering: 17 Dec. Hier is de Myne:
Froodooo Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Mag de plaats van het vraagteken gereserveerd worden voor Froodooo?
Froodooo Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Nou, hier is de Signature van Eury en van mij. Eury Froodooo Let's the vote begin! Oftewel, breng nu je stem uit op één van ons!
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Stem Eurynox. Waarom? Die van Froodooo vind ik niet zo mooi. Niet mijn stijl. Enige min punt bij eurynox is de soort straat stenen background.
Ruurd31 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik stem op Froodoo, die kleuren en die meid doen samen wel iets cools met de tekening! Allebeide veel succes verder!! Ruurd31..
Achille Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Stem Eurynox, Alleen jammer van de tekst.. @Froodooo die van jou is ook erg mooi, maar ze lijken allemaal zoveel op elkaar en ik zie die brush van Froop ook erg vaak in je sigs Probeer eens wat vernieuwends
Nemean^inf Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Min punten froodoo: Achtergrond is tja hoe moet ik het zeggen korrilig niet mooi ( ligt aan de manier van kleur)(-) Kvind de kleuren te donker, niet bijpassend bij de render.(-) Tekst heeft een outer glow niet bijpassed voor een blending die er wel inzit.(-) Border bijna niet zichtbaar staat beetje lelijk.(-) De tekst onder je naam is niet goed zichtbaar.(-) Plus punten froodoo: Render is wel leuk.(+) Blended tekst is goed maar die outerglow. (+) Minpunten -WiZ-Eurynox: Tech brushes staan niet bij de render.(-) Het lijkt net dat er een bevel and embos van boven op de achtergrond zit.(-) Stenen bakmuur net als gizmo zecht staat ook niet zo. (-) Meer kleuren uit de achtergrond pakken? (+/-) Pluspunten -WiZ-Eurynox: Aleen uit de haar de kleur en toch vind ik dat beter passen dan froodoo.(+) Text staat beter geblend ondanks de kleuren.(+) Mooi render.(+) Goede naam bij de sig.(+) Froodoo 5 Minpunten 2 Pluspunten -WiZ-Eurynox: 3,5 Minpunten en 4,5 Pluspunten. Resultaat: -WiZ-Eurynox Vind ik de beste van beide.
Froodooo Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Nog vandaag en morgen stemmen! Komt allen om ons te verblijden met een stem.
Typhoon Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Eury Ik vind hem gewoon mooier! Maar die van froodooo is ook heel mooi!
Wazuup Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Froodoo omdat: - het een mooie background heeft - die meid goed bij de background past Alleen jammer dat ze niet zo scherp is Greetz Wazuup
Xavu Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 volgens mij is de uitdlag bekend: -WiZ-Eurynox: 4 Froodoo: 2 of niet? >>> Door .Levi.: Winnaar heeft geen pb gestuurd voor een punt binnen 2 dagen. Geen punt aftrek en geen punt erbij. Topic closed.<<<
Recommended Posts