Arjen Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 internetten op de psp is wel tof,heb het zelf namelijk ook al een keer gedaanom verbinding te maken met het internet is ook simpel Als je draadloos internet hebt, je MAC adres goed weet in te vullen en de rest? Ja, dan is het wel makkelijk. Reageren
VforV Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Helaas heb ik geen draadloos internet of een modem met een LAN toegangspunt Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik begrijp er geen snars van, van dat internet. Ik heb 2.00 versie, kan iemand me a.u.b uitleggen hoe ik internet kan (rippen) . Telkens komt er iets op van ''je WLAN schakelaar is niet ingesteld'' Hoe doe ik dat dan ? En kan ik dan gewoon lekker op het forum of... Reageren
Samurai Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 1)Heb je draadloos internet? 2)Zie dat de schakelaar links aan is... (indien je hem niet vindt post ik wel screen ) Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Hoe doe ik dat dan ? En kan ik dan gewoon lekker op het forum of...Internetten met een psp staat nog in de kinderschoenen.. Hoe wil je een bericht plaatsen dan met een psp? Allerlei toetsencombinaties? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 lol denk t wel jah maar volgens mij heb je ook een los toetsenbordje te koop voor de PSP of ben ik nu abuis? maarja wel leuk Internetten met de PSP maar toch die ik dat nog liever op me ouwe vertrouwde pc'tje Reageren
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Ik heb ook een psp,. maar ik zit er alweer aan te denken om hem in te ruilen Want ik moest mijn ps2 verkopen, anders mocht ik geen psp Daar heb ik wel spijt van, want op de tv spelen is toch wel leuker als op een klein scherpje tussen je duimen... Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 nou ten eerste is de psp een handig dingetje maar hij moet wel snel opladen hoogste speeltijd 7 uur ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.