Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) HET NIEUWS op PSP! Vanaf nu kan je bij VTM ook terecht voor HET NIEUWS in Playstation Portable-formaat! Klik hier om de TV-spot te bekijken HET NIEUWS is overal te bekijken waar jij dat wenst. Je neemt ons voortaan mee op zak en je bekijkt de uitzendingen waar en wanneer jij dat wil. Vanaf nu kan je op onze webpagina's ook terecht voor HET NIEUWS in PSP-videoformaat. Door onze synchronisatie-software te installeren wordt de meest recente nieuwsuitzending automatisch op je memory stick gedownload en kan je die vervolgens bekijken op je Sony PSP. Bron: www.vtm.be Hoe krijg ik die nieuwsuitzending op m'n PSP ? HET NIEUWS wordt door de onderstaande applicatie (in ZIP-file) automatisch op je PSP geplaatst wanneer er een nieuwe versie on line staat. - Klik hier om de ZIP-file voor HET NIEUWS te downloaden Systeemvereisten: Windows XP Home of Professional, bij voorkeur een breedband internet verbinding, een PSP met een memory stick waar minstens 130 mb vrije ruimte beschikbaar is en natuurlijk een USB kabel om je PSP met je PC te verbinden en je PSP moet voorzien zijn van de PSP firmware 2.0 of hoger. Hopelijk voor jullie Nederlanders binnenkort ook. Bewerkt: 16 december 2005 door gtathomas Reageren
VforV Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Kijk dan toch gewoon op je PSP. Anders moet je toch altijd je PSP aansluiten op PC. En het nieuws is toch iets waar je maar 1 keer naar kijkt. En die VTM-ers zijn vuile commercanten (niet op u pers. bedoeld, Thomas ) Reageren
Godrax Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 VTM is niet zo slecht hoor Alleen denken de meeste mensen dat. Waarschijnlijk gaat je binnekort rechtstreeks op psp kunnen downloaden. Reageren
VforV Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Via je WLAN-router dan? Je, VTM heeft mss een PAAR goeie programma's. Eén is ook een paar niveaus gedaald. Met hun naamverandering, waarvoor is dat nodig? TV1 klinkt beter... Reageren
Godrax Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Vind ik ook vroeger vond ik tv1 veele beter en vtm ook. De beste vind ik toch Kanaal2 en vt4. Ja via je WLan router Software voor op je PSP waarschijnlijk. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Wel handig.Persoonlijk vind ik vtm nieuws toch nog het beste,en word ook het meeste bekeken. Maar ik blijf toch wel kijken via de televisie Reageren
Godrax Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik kijk ook altijd op televisie mar als je het dan eens vergeten bent... Het VTM-nieuws is idd het beste. Die van de VRT kan ik met moeite volgen Reageren
VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik kijk ook wel verder op tv (als ik al kijk). Verder ga ik er geen woorden meer aan vuilmaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.