San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Wat vinden jullie het beste kerstliedje? Ik vind Wham - Last Christmas het allergezelligst. Nou ik ben benieuwd. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Weet je wat het is? Veel kerstliedjes en daarmee bedoel ik voornamelijk Wham-Last Christmas (iedereen z'n eigen mening natuurlijk), worden zo gigantisch vaak gedraaid dat ze zo langzamerhand m'n neusgaten uitkomen.. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik ze niet gezellig vindt. Mijn favo is dan toch die van Mariah Carey met All I Want For Christmass Is You. Ook omdat ik dat nummer niet zo heel vaak hoor op de radio...... Bewerkt: 16 december 2005 door RonaldVC Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 1 Tje van Queen was heel goed. Reageren
-Niels- Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Zelfde als RonaldVC die vind ik ook erg kerst-achtig. Reageren
-Richard- Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Do They Know It's Christmas Time? Merry Christmas Everybody Driving home for christmas Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) All I Want For Christmas Is You! Ik zing dan: All I Want For Christmas is Ilona!!!!!!!! . Groeten Gtaboy107. Bewerkt: 20 december 2005 door gtaboy107 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Wham! - Last Christmas. die luister ik ook momenteel. echt hét kerstliedje bij uitstek. iedereen kent het. alleen hoor je hem erg vaak. Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Er zijn er goede bij . Maar ook te veel liedjes over Kerst . Reageren
Froop Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik vind ze best stom. Maar ik ben Flappie aan het luisteren. "Het was kerstochtend, 1961, ik weet het nog zo goed, mijn konijnenhok was leeg..." Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Flappie vind ik ook leuk, die tekst alleen al: Het was kerstochtend 1961 Ik weet 't nog zo goed, mijn konijnenhok was leeg Moeder zij dat ik niet in de schuur mocht komen En als ik lief ging spelen, dat ik dan wat lekkers kreeg Zij wist ook niet waar Flappie uit kon hangen Ze zou 't pappa vragen, maar omdat die bezig was In het fietsenschuurtje moest ik maar een uurtje goed naar Flappie zoeken Hij liep vast wel ergens op het gras Maar ik had 't hok toch goed dichtgedaan, zoals ik dat elke avond deed Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan Ik weet ook niet waarom ik dat deed, 'k had heel lang voor 't hok gestaan Alsof ik wist wat ik nu weet Het was eerste kerstdag 1961 Wij naar Flappie zoeken, vader die zocht gewoon mee Bij de bomen en 't water, maar niet in dat fietsenschuurtje Want daar kon 'ie toch niet zitten? En ik schudde nee We zochten samen, samen tot de koffie De familie aan de koffie, maar ik hoefde niet Ik dacht aan Flappie en dat 't 's nachts zo koud kon vriezen M'n hoofdje stil gebogen, dikke tranen van verdriet Maar ik had 't hok toch goed dichtgedaan, zoals ik dat elke avond deed Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan Ik weet ook niet waarom ik dat deed, 'k had heel lang voor 't hok gestaan Alsof ik wist wat ik nu weet Het was eerste kerstdag 1961 Er werd luidruchtig gegeten, maar dat deed me niet zoveel Ik dacht aan Flappie, m'n eigen kleine Flappie Waar zou die lopen? Geen hap ging door me keel Toen na de soep het hoofdgerecht zou komen Sprak m'n vader uiterst grappig: Kijk Youp, daar is Flappie dan! Ik zie de zilv'ren schaal nog en daar lag 'ie in drie stukken Voor 't eerst zag ik m'n vader als 'n vreselijke man En ik ben gillend en stampend naar bed gegaan Heb eerst een uur liggen huilen op de sprei Nog een keer scheldend bovenaan de trap gestaan En geschreeuwd: Flappie was van mij! 'k Heb heel lang voor 't raam gestaan Maar 't hok stond er maar verlaten bij Het was tweede kerstdag 1961 Moeder weet 't nog zo goed, vaders bed was leeg En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen En als ze lief ging spelen, dat ze dan wat lekkers kreeg! Reageren
Grove St. Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Driving home for christmas En all I want for Christmas Reageren
need my speed Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Flappie vind ik de leukste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.