ZOrange Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 hey. Hoe ziin jullie setting bij jullie controls? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Hallo, Ik vind dit een beetje een onnodig bericht!!! Je kunt de settings vinden opwikigta En als je zo graag wilt weten wat ik voor controls ik heb, ik heb bijna alles het zelfde gelaten, behalve naar rechts en links, naar achter kijken in de auto, zo van die dingen heb ik veranderd. gta-freak2 Bewerkt: 16 december 2005 door gta-freak2 Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Waarom wil je dat zo graag weten? Ik heb sprinten veranderd en het schieten uit de auto, een paar andere knoppen ingesteld. Volgens mij ook nog het gewoon schieten. Ik weet niet als springen al op spatiebalk stond, volgens mij wel. Maar ik heb best veel veranderd, het vliegen met de heli en een gewoon vliegtuig heb ik een beetje veranderd. Dat was het wel zo'n beetje ^^gta-freak2^^: Hij vraagt toch wat WIJ als de controls hebben? Zelf vind ik het niet echt nutteloos, als je het nou wilt weten. Bewerkt: 16 december 2005 door Little Mister Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Dit zijn mijn controls, daarboven staat wat het is. Zijn die van jou helemaal veranderd? Zoja, als je het snel wilt herstellen ga dan naar Mijn Documeten, San Andreas User Files en verwijder je gta_sa.set. Dan staat alles zoals je het geïnstaleerd is. Dit zijn mijn instellingen voor de "voertuigen" (standaart): En deze voor hoe CJ beweegt: Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Je kan toch ook op "Restore Defaults" klikken? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Ja hoor dat kan ook . Dat moet je dan in het eerste menu doen als je op "Controller Setup" hebt geklikt. Maar ook andere dingen kunnen veranderd worden, zoals geluid of andere instellingen . Ruurd31.. Btw: Op WiKiGTA kun je de besturingen vinden maar ook op het forum (hier, klik). Bewerkt: 16 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Joriz Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ook handig is om te weten dat er bij alle Grand Theft Auto's (de orginele, meeste herdruks niet) een boekje zit waarin de gehele besturing staat uitgelegd. Leg het boekje naast je open en je weet waarvoor je welke knop moet gebruiken. Ook worden in de eerste missies altijd de besturing uitgelegd. Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 je kan ook ik je settings zetten dat je zelf een aimpuntje hebt of te wel dat Cj zelf richt! wat is hiervan het beste? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) je kan ook ik je settings zetten dat je zelf een aimpuntje hebt of te wel dat Cj zelf richt!wat is hiervan het beste? Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak, maar ik vind het beste wanneer CJ zelf richt. Ik wist dat nog niet eens dat je het kon veranderen van "zelf richten".Maar ik weet het al zeker dat ik het zo fijner zou vinden. Bewerkt: 16 december 2005 door gta-freak2 Reageren
EXIT Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 ik heb bijna al mijn controls veranderd sturen met de peiltjes net zoals gas en rem achterwiel reiden = s stoppie = w lings en rechts met vliegtuig = a - d richten met muis schieten met 0 Hallo,Ik vind dit een beetje een onnodig bericht!!! Je kunt de settings vinden opwikigta En als je zo graag wilt weten wat ik voor controls ik heb, ik heb bijna alles het zelfde gelaten, behalve naar rechts en links, naar achter kijken in de auto, zo van die dingen heb ik veranderd. gta-freak2 volgens mij vroeg hij niet naar de normalle settings maar hoe de settings bij jou zijn Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) volgens mij vroeg hij niet naar de normalle settings maar hoe de settings bij jou zijn Daarom geef ik toch ook voorbeelden van hoe mijn settings zijn. Ik wou hem alleen maar helpen he! Voor als hij was vergeten hoe de settings vroeger waren, kon hij die dan terug vinden op wikigta. gta-freak2 Bewerkt: 16 december 2005 door gta-freak2 Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 is er een ''camera hack'' voor GTA3 zodat het ook als gta sa speelt? Want ik heb gta3 weer geinstalleerd en dat cameragedoe is héél irritant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.