Jump to content

San Fierro missie Iemand begraven.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb een probleem met een missie waarbij je iemand in een wc in een put moet gooien en hem begraven. Maar als ik de cement truck pak wat moet ik dan doen? Er komt op: Straighten up and back the cement truck towards te hole. Wat betekent dit? Wat moet ik doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Deconstruction heet die missie. Bij deze missie moet je eerst alle gebouwtjes kapot maken. Als je dan die mobiele WC in dat gat hebt gegooid pak je de cement truck. Dan komt er een rode marker voor het gat, dan rijd je de cement truck achterste voren in dat gat. Dan zie je een filmpje dat die cementruck het gat vol gooid met cement. Voilà, de missie is gehaald.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Kom je er dan nog niet uit? Zet hem dan in de aanvraag (hier, klik), er zijn altijd mensen bereid om hem te doen!

*Edit: Als je de missie totaal niet snapt, kun je hier nog een filmpje kijken over de missie. (http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_san_andreas/vid306_wmv.shtml)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

En als je het nog niet snapt kun je ook eens in deze topic kijken:Deconstruction.

Mijn tip ga er recht in staan in de marker, met de cementruck en achterstevoren natuurlijk, Maar pas op dat je er niet invalt!!

EDIT: ruurd31 was me voor!!!

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst:

Hier zijn nog wat hints en tips voor hoe je de gat moet dicht maken.

Deconstruction

Je moet alle huisjes die op het werkterrein staan gaan vernietigen. Wanneer je het eerste huisje raakt, start de timer. Pak een dozer om ze allemaal te vernielen. Je kan een dozer pakken die stilstaat maar misschien is het beste dat je de dozer pakt waarmee één van de werkmannen rijdt zodat je van hem geen last meer hebt. Als het laaste huisje is vernielt, stopt de timer. Maak je in de tussentijd geen zorgen over de andere werkmannen, overrijd ze doodgewoon met je dozer.

Dan moet je met de dozer het wc-hokje verslepen en in de put laten vallen op het terrein. Pak dan de Cement Truck en plaats hem met de achterkant naar de put gericht. Als hij goed staat, zal hij de put laten vollopen met cement en heb je de missie gehaald.

Hints

Zorg ervoor dat er niemand in je Shovel kan komen als je aan het slopen bent. als dat toch gebeurd, zit diegene constant achter je aan. Dit kun je het beste voorkomen door eerst zoveel mogelijk bouwvakkers te vermoorden, of door over ze heen te rijden. Zorg er bij de laatste methode wel voor dat je niet stil gaat staan, anders wordt je Shovel alsnog gestolen.

Probeer de grote vaten die hier en daar op de bouwplaats staan te vermijden. Als je hier overheen rijdt, volgt er een explosie.

Beloning

Geen beloning

Je hebt nu toegang tot de rijschool nadat Jethro je gebeld heeft.

Bron:Wikigta.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...