Jump to content

Nederlandse brandweerauto

Recommended Posts

Geplaatst:
heeej , ben met mijn beta bezig , politie wagen

je hoort nog van me

ik neem de tijd voor een coooooooollllle wagen :D

Doe maar rustig aan! Ik hoop dat het je lukt! Dan zou je het eerste nederlandse voertuig voor mij hebben gemaakt..ben wel benieuwd hoe dat nou is; racen met een nederlandse politieauto. :lol:

Geplaatst:

hmmm...

toen ik in vicetxd de brandweerwagen opende vond ik DRIE verschillende body textures :blink:

dus "officieel" bestaat de brandweerwagen uit DRIE delen,suc6 voor de gene die eraan begint

Geplaatst:
Om het rijtje compleet te maken zou je dan ook een Nederlandse taxi moeten maken.

Ja dan van die VC bussen arriva of connexxion bussen maken :lol:

Geplaatst:
hmmm...

toen ik in vicetxd de brandweerwagen opende vond ik DRIE verschillende body textures :blink:

dus "officieel" bestaat de brandweerwagen uit DRIE delen,suc6 voor de gene die eraan begint

maar met een ander model krijg je ook andere textures ;)

Geplaatst:
heeej , ben met mijn beta bezig , politie wagen

je hoort nog van me

ik neem de tijd voor een coooooooollllle wagen :D

Cool mag ik een beta tester zijn?? stuur maar een PB :lol:

Geplaatst:

mensen,zou ik de nederlandse politie wagen en de brandweer (als ie af is) in gta real life mogen gebruiken?

en @ gangster mag ik jouw NL politie wagen? stuur een pm

Geplaatst:
Ik wil wel eens een brandweerauto...dr zijn echt onwijs veel politieauto's, maar zowat geen brandweer en ziekenauto's. Is er iemand die dat kan maken aangezien ik geen geduld en skills heb om bijv. zModeller onder de knie te krijgen (ik heb het al een paar keer geprobeerd en stop r na een tijdje maar weer mee omdat t weer niet lukt :puh: ).

Zoiets als dit.

54644www.jpg

voor vice city? :)

Geplaatst:
Die nederlandse politie auto is cker die lambo....das nie egt realistisch...als het nou zon scraal volkswagentje is :D

ps: die brandweerauto word nix tenzij we iemand vinden die dat kan maken met zModeler :(

ik weet hoe je met zmoddelor moet omgaan ik kan helpen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...