Chi Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 heeej , ben met mijn beta bezig , politie wagen je hoort nog van me ik neem de tijd voor een coooooooollllle wagen Doe maar rustig aan! Ik hoop dat het je lukt! Dan zou je het eerste nederlandse voertuig voor mij hebben gemaakt..ben wel benieuwd hoe dat nou is; racen met een nederlandse politieauto. :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 hmmm... toen ik in vicetxd de brandweerwagen opende vond ik DRIE verschillende body textures :blink: dus "officieel" bestaat de brandweerwagen uit DRIE delen,suc6 voor de gene die eraan begint Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Om het rijtje compleet te maken zou je dan ook een Nederlandse taxi moeten maken. Ja dan van die VC bussen arriva of connexxion bussen maken :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 hmmm...toen ik in vicetxd de brandweerwagen opende vond ik DRIE verschillende body textures :blink: dus "officieel" bestaat de brandweerwagen uit DRIE delen,suc6 voor de gene die eraan begint maar met een ander model krijg je ook andere textures Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 heeej , ben met mijn beta bezig , politie wagen je hoort nog van me ik neem de tijd voor een coooooooollllle wagen Cool mag ik een beta tester zijn?? stuur maar een PB :lol: Reageren
gangster Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ik heb een nederlandse politie auto Reageren
liltuner Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 mensen,zou ik de nederlandse politie wagen en de brandweer (als ie af is) in gta real life mogen gebruiken? en @ gangster mag ik jouw NL politie wagen? stuur een pm Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 ik heb een nederlandse politie auto cool wil je die stuuren? ik stuur je wel een pb Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Die wil ik ook wel hebben die NL politieauto Reageren
matt Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik wil wel eens een brandweerauto...dr zijn echt onwijs veel politieauto's, maar zowat geen brandweer en ziekenauto's. Is er iemand die dat kan maken aangezien ik geen geduld en skills heb om bijv. zModeller onder de knie te krijgen (ik heb het al een paar keer geprobeerd en stop r na een tijdje maar weer mee omdat t weer niet lukt ).Zoiets als dit. voor vice city? Reageren
CapaX Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Ja. Dat zou wel heel vet zijn zo een brandweerauto. Reageren
gike Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Die nederlandse politie auto is cker die lambo....das nie egt realistisch...als het nou zon scraal volkswagentje is ps: die brandweerauto word nix tenzij we iemand vinden die dat kan maken met zModeler ik weet hoe je met zmoddelor moet omgaan ik kan helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.