Jump to content

hetzelfde vliegveld in san andreas als in gta 3

Recommended Posts

Geplaatst:

op de nieuwe screens staat hetzelfde vliegveld in san andreas als in gta 3,ik vind dat zo een vervelend vliegveld,wat vinden jullie dat het zelfde vliegveld van gta3 in san andreas zit?

fansite_exclusive_4.jpg

Geplaatst:

mij boeit het niet...ik kom eerlijk gezegd nooit naar het vliegveld....bij gta3 niet en bij VC ook niet B)

Geplaatst: (bewerkt)
het ligt een beetje vervelend en zo afgeleguh maarja iets nieuws was leuker geweest

lol wat wil je dan midden in een woonwijk :D

Bewerkt: door The Godfather
Geplaatst:

inderdaad,iets moderners mocht denk ik ook wel,ik weet niet waarom,maar dat vliegveld haat ik gewoon,die van VC was veel mooier

Geplaatst:

In Amerika zien sommige vliegvelden er qua gebouwen soms stukjes hetzelfde uit omdat ze door dezelde architect zijn ontworpen.

Ook is dit simpeler.

En onthoud dat er meerdere vliegvelden in GTA SA zijn (waarschijnlijk 3 grote en mischien nog wat kleine grasveldjes)

Dus mischien zijn die andere wel heel anders.

Geplaatst:

Meerdere vliegvelden?

ik kom elke dag op gtagames maar over meerdere vliegvelden heb ik nix gezien :huh: :angry: :puh: :blink:

Geplaatst:

ik vind het wel jammerh want ze hadde weleen niew vliegveld mogen plaatsen maar het zal vast niet helemaal het zelfde zijn

Geplaatst: (bewerkt)

Als je kijkt naar de verhaal lijn van dat CJ van Las weet ik veel vliegt naar Los Santos lijkt het me wel dat je meerdere vliegvelden hebt en ik heb het geloof ik ook ergens gelezen

Edit: Die screen is eigenlijk best wel mooi!

Bewerkt: door Q Dude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...