liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 op de nieuwe screens staat hetzelfde vliegveld in san andreas als in gta 3,ik vind dat zo een vervelend vliegveld,wat vinden jullie dat het zelfde vliegveld van gta3 in san andreas zit? Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 mij boeit het niet...ik kom eerlijk gezegd nooit naar het vliegveld....bij gta3 niet en bij VC ook niet B) Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 het ligt een beetje vervelend en zo afgeleguh maarja iets nieuws was leuker geweest Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 (bewerkt) het ligt een beetje vervelend en zo afgeleguh maarja iets nieuws was leuker geweest lol wat wil je dan midden in een woonwijk Bewerkt: 19 augustus 2004 door The Godfather Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 inderdaad,iets moderners mocht denk ik ook wel,ik weet niet waarom,maar dat vliegveld haat ik gewoon,die van VC was veel mooier Reageren
Joriz Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 In Amerika zien sommige vliegvelden er qua gebouwen soms stukjes hetzelfde uit omdat ze door dezelde architect zijn ontworpen. Ook is dit simpeler. En onthoud dat er meerdere vliegvelden in GTA SA zijn (waarschijnlijk 3 grote en mischien nog wat kleine grasveldjes) Dus mischien zijn die andere wel heel anders. Reageren
liltuner Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Meerdere vliegvelden? ik kom elke dag op gtagames maar over meerdere vliegvelden heb ik nix gezien :huh: :angry: :blink: Reageren
gangster Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 mij maakt het niet zo veel uit als je het haat ga je gewoon naar het andere vliegveld of zo <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Trouwens, op die screen zie je alleen de terminal maar. Hoe weet je dat de rest van het vliegveld ook hetzelfde is? Reageren
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik vind het wel jammerh want ze hadde weleen niew vliegveld mogen plaatsen maar het zal vast niet helemaal het zelfde zijn Reageren
Q Dude Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 (bewerkt) Als je kijkt naar de verhaal lijn van dat CJ van Las weet ik veel vliegt naar Los Santos lijkt het me wel dat je meerdere vliegvelden hebt en ik heb het geloof ik ook ergens gelezen Edit: Die screen is eigenlijk best wel mooi! Bewerkt: 20 augustus 2004 door Q Dude Reageren
8-Ball Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Mij maakt het niet uit wat voor vliegveld het is want ik vond het vliegveld van gta3 wel leuk (en natuurlijk ook VC) Reageren
liltuner Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ikw eet niet waarom maar ik heb een pesthekel aan dat vliegveld Reageren
8-Ball Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Het is verlaten? :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 nee dat niet,maar gewoon tis saai irritant het staat me niet aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.