Mpp Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 kan dat ?? CJ een hooftdoek die 50 cent ook altijd draagt maken. zoja pm me dan (voorbeeld) >>>>>>>>>>>HOOFDDOEK<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Als iemand een normale bandana wit maakt moet het wel lukken. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Het zal op één of andere manier wel kunnen alleen zal ik niet weten hoe het moet en als ik het wist had ik het vast niet kunnen maken want ik ben niet zo goed in het maken van dingen! Reageren
Mpp Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 ja ik ben ook nie zo goed daarin maar er komt een dag dat wij allenmaal er heel veel van bakkeen Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Daar hoop ik dan maar op! Reageren
gybrus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Het kan wel of je moet het model aanpassen dat je dat knoopje niet meer ziet. of je maakt de gewone sa hoofddoekjes wit. of je plaatst gewoon een nieuw cj hoofd in sa en rommelt met het main.scm bestand om het te kopen. Greets gybrus. Ps: veel geluk. Reageren
Mpp Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 hoe heet de standaart skin van CJ dan Reageren
Goliat Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 't is niet echt een hooftdoek!! Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik denk dat ik kan hem wel maken. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 't is niet echt een hooftdoek!! nee klopt ut is een onderbroek Reageren
Blastov Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 't is niet echt een hooftdoek!! nee klopt ut is een onderbroek Lol, droog Zo moeilijk is het niet, alleen het knoopje is wat moeilijker, het ding zelf is gewoon een halve SpHere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.