AmsterdamBoy Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik heb gehoord dat er geen Winterstop was(beetje laat achter gekomen) Maar komt het door i.v.m. Wereld Kampioenschappen 2006 in Duitsland of heel wat anders? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik neem aan dat je het over de Nederlandse Eredivisie hebt? Zo ja, er is wel een kleine winterstop van zo'n 10 dagen: van 31/12 t/m 10/01 worden er geen wedstrijden gespeeld. Deze winterstop is inderdaad korter dan normaal, dit komt niet alleen vanwege het WK, maar meer nog door de dit jaar ingevoerde play-offs. Door de play-offs moeten er extra wedstrijden worden gespeeld, en dat gaat dus ten koste van de winterstop. NandroDavids Reageren
The Italian Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Vindt het goed zo kan ik meer eens tijdens de kerstmaanden als ik vakantie heb dan eens een wedstrijdje Ajax zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.