leo teal Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 weet iemand een cheat voor oneindig of meer tijd Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 weet iemand een cheat voor oneindig of meer tijd Ik dacht dat deze code niet bestond je kan wel eens een kijkje nemen op:gtagames groeten: gta-freak2 Reageren
Thabit Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Nee, helaas bestaat hij niet. Je zou hem gewoon binnen de tijd moeten halen! Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Je kan wel de GTA Vice City Trainer downloaden. Die kan de tijd stoppen, je kan niet doodgaan, je hebt een jetpack etc. Kijk maar op de download database van GTAGames.nl. Reageren
Mark B. Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Misschien werkt deze cheat: Tijd gaat slomer Triangle, Up, Right, Down, Square, R2, R1 Tijd gaat langzamer BOOOOOORING Voor de Xbox kan ik hem zo niet vinden.. @leo teal, misschien is het handig om te zeggen waarop je Vice City speelt. Bewerkt: 17 december 2005 door Mark B. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Als je VC op de pc hebt, kun je deze code proberen: BOOOOOORING. Reageren
leo teal Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 ik speel op pc ik zal de code proberen dank jullie wel Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 booooooring kun je beter niet gebruiken, dan gaat de hele gameplay erg langzaam. qua tijd maakt dit niet uit. het kan wel zo zijn dat je makkelijker kunt sturen als de gameplay langzamer is. er bestaat wel een cheat voor snellere tijd; lifeispassingmeby . maar voor langzamere tijd bestaat helaas niet, maar dat kon je ook al in de posts hierboven lezen. Reageren
Goliat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 download gewoon de trainer, heb ik ook gedaan Reageren
leo teal Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 missie al gehaald dank jullie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.