Jump to content

mening tot nu toe over san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben erg benieuwd wat jullie mening tot nu toe over san andreas is dus de minpunten en pluspunten.

dus wie al het nieuws heeft gevolgd en alle screenshots heeft gezien...wat vind je ervan??

Geplaatst:

o jah en me eigen mening ;) : eigenlijk geen echte grote opvallende minpunten gewoon fucking leuk hoe groot het is en dat het zo veel uitgebreider is :D

Geplaatst:
o jah en me eigen mening ;) : eigenlijk geen echte grote opvallende minpunten gewoon fucking leuk hoe groot het is en dat het zo veel uitgebreider is :D

gta gangsta,gebruik de edit knop ;)

Geplaatst:

het wordt echt een leuk spel ;):puh: :lol: :D ik hoop wel dat het realischtiser wordt niet dat je door een gebouw een kan val :angry: :lol:

Geplaatst:

Als ge is denkt wa Rockstar games eraan verdiend dan weet ge dat ze nog ni gaan stoppen. Tzelfde bij ander topspellen die goed verkopen daar komt normaal

altijd een vervolg op. :D

Geplaatst:

Ik denk dat het grootste project van R* tot nu toe wordt een een eventuele nieuwe serie vinden we pas weer terug in 2008 :blink: :blink:

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat rockstar verder gaat op de ps3 met weer een vervolg ik weet het bijna zeker want ik had het ergens gelezen ongeveer in 2006 de verandering van gta san andreas en de gta op de playstation 3 zou even groot zijn van GTA2 NAAR GTA3

maar toch het zijn rumors

Bewerkt: door mart
Geplaatst:

No way!!!!

Het vervolg gaat mooi niet op de ps3 over mijn lijk!!!heb net een ps2 kan ik weer een nieuwe kopen (&*%%$$) R* gaat het vervolg op SA ook op de ps2 doen dat lijkt me wel eerlijk, en anders....(^&%$%^)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...