Jump to content

mening tot nu toe over san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:
No way!!!!

Het vervolg gaat mooi niet op de ps3 over mijn lijk!!!heb net een ps2 kan ik weer een nieuwe kopen (&*%%$$) R* gaat het vervolg op SA ook op de ps2 doen dat lijkt me wel eerlijk, en anders....(^&%$%^)

hahahah mee eens ik heb mij ps2 ook nog niet zo lang maar als de ps3 uitkomt zal r* toch denk ik op ps3 doorgaan

he maar het zijn maar geruchten

Geplaatst:

de game ziet er vet uit, maar ze gaan vast nog wel dingen weghalen, dus daarom moet je altijd maar weer afwachten wat er van komt, het nadeel vind ik dat je kan tunen, dat hoort niet bij gta, velgen of kleur OK. maar geen nitro of een betere motor chip, gaat weer te ver. :)

Geplaatst:
,Aug 20 2004, 09:12 PM] de game ziet er vet uit, maar ze gaan vast nog wel dingen weghalen, dus daarom moet je altijd maar weer afwachten wat er van komt, het nadeel vind ik dat je kan tunen, dat hoort niet bij gta, velgen of kleur OK. maar geen nitro of een betere motor chip, gaat weer te ver. :)

Ja dat Nitro dat vind ik nou echt *** van R*( maar aaan de andere kant ze moeten met de tijd meegaan) maar ja ik moet er maar mee leren spelen/leven

• 6 maanden later...
Geplaatst:

ik vond VC veel leuker veel meer sfeer maar ja. Ze hadden bij R dat spel wel een paar extra mogen draaien en wat later uit moeten brengen dan hadden ze mooi de tijd gehad om alle bugs en glitches er uit te halen want er zitten er wel heel veel in. Ik heb trouwens SA nog niet uit gespeeld zal het ook niet doen want hij blijft hangen bij die bug die zit bij mad dogg en het spel trekt mij niet nog eens om helemaal op nieuw te beginnen ik heb voor de rest wel alles gedaan maar kan niet verder kutzooi

mazzel

• 5 maanden later...
Geplaatst:
San andreas is mijn beste spel dus daar heb ik wel goeie meningen over.

:klap:

JE BUMT dit topic,10 maart werd hier voor het laatste gepost :N

Geplaatst:
San andreas is mijn beste spel dus daar heb ik wel goeie meningen over.

:klap:

JE BUMT dit topic,10 maart werd hier voor het laatste gepost :N

Ik vind dit geen bumpen!!! Dan hadden ze het spel maar voor beide consoles tegelijk moeten uitbrengen. Je kunt nu reacties verwachten ten aanzien van de PC of de XBox. Of moeten we dan maar een nieuwe topic openen zodat daar weer een aantal slimmerikken moeten opmerken dat er al een topic over bestaat en dat je de search-button moet gebruiken?!

Ontopic...

Pluspunten: Het spel zelf is op zich al een pluspunt. Je kunt het GELUKKIG modden!!

Minpunt: Er moet nog veel gemod worden. Dingen als tanken en overvallen op winkels hadden er gewoon in moeten zitten. Basketballen of Baseballen in wedstrijdverband. Stomme spelletjes op de arcadekasten... etc. etc.

Sommige missies zijn knap lastig maar dat ligt vast aan mijzelf!

Geplaatst:

Grand Theft Auto: San Andreas komt uit de hemel! _O__O_

Graphics vind ik wel een min-punt. Erg zonde, het is nl. wel een heel groot en uitgebreid spel. Maar evengoed hoop ik dat het met de volgende GTA beter word. Rockstar, doe je bent! :)

Sound, gameplay, grappige dingen zoals de EE's heerschen ook zwaar! :)

Geplaatst:

QUOTE (kaaskoekje @ 16 Aug 2005, 23:51:09)
Grand Theft Auto: San Andreas komt uit de hemel! _O__O_

Graphics vind ik wel een min-punt. Erg zonde, het is nl. wel een heel groot en uitgebreid spel. Maar evengoed hoop ik dat het met de volgende GTA beter word. Rockstar, doe je bent! :)

Sound, gameplay, grappige dingen zoals de EE's heerschen ook zwaar! smile3.gif<¡--endemo-->

helemaal mee eens :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...