Jump to content

End of the line

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb al ongeveer 20 keer (misschien nog wel meer) de "end of the line" missie gedaan, maar er lukt iets niet: over het algemeen haal ik alles wel maar wat me maar niet lukt is Sweet opvangen. Weet iemand een manier hoe het moet want als dit zo nog langer doorgaat kan ik een nieuw toetsenbord kopen (daar reageer ik me weleens op af). Alvast bedankt.

Geplaatst:

Als de politieagent op Sweets vingers begint te trappen, moet je echt vol gas geven en nergens tegenaan botsen, en als je dan dicht bij de brandweerwagen bent kan je Sweet zo opvangen.

Succes ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja klopt idd General Lee.

Pas als Politie Agent op de vingers van Sweet trapt.

Dan moet je goed gaan rijden.

Daarna word het meestal nog moeilijker.

Je moet de Brandweer wagen gaan volgen. Kapot schieten helpt niet.

Je moet alleen maar schieten op de agenten , en gangs . Die over straat lopen.

De Agenten rijden zich zelf van de brug!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:
Als de politieagent op Sweets vingers begint te trappen, moet je echt vol gas geven en nergens tegenaan botsen, en als je dan dicht bij de brandweerwagen bent kan je Sweet zo opvangen.

Succes ;)

eb ik gedaan, maar dan vliegt Sweet over me heen. Ook een keer viel hij eerst op m'n auto en dan glijdt ie eraf. Dan ben ik weer te dichtbij de brandweerauto, dan weer te ver weg. Is echt om gek van te worden. :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals de heren al zeggen, als er op de handen van Sweet wordt geslagen moet je goed rijden.

Als er geslagen wordt op die handen (dat metertje komt in beeld), moet je precies met je auto onder de ladder gaan rijden. Dan laat Sweet zich vallen op de auto en moet je een soort drive-by einde doen. Zoals de missie "Reuting the Families".

Gebruik ook even de zoekfunctie, daar kun je ook veel informatie uit halen.

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...