product Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb GTA III, en heb alleen geen geluid bij radiozenders, het viel me op dat ik die radiozenders niet eens heb. Ook bij het installeren wordt het niet gevraagt, ik wil dus: Een site waar die zenders op staan en dan wil ik ook weten in welke map ik ze zetten moet, of kan ik ook mijn eigen mp3's in de map [MP3] zetten..... maar hoe worden ze dan afgespeeld in een autoradio? ik weet ook niet hoe ik de radio aan zet. Reageren
need my speed Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 dat probleem heb ik ook? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb GTA III, en heb alleen geen geluid bij radiozenders, het viel me op dat ik die radiozenders niet eens heb. Ook bij het installeren wordt het niet gevraagt, ik wil dus: Een site waar die zenders op staan en dan wil ik ook weten in welke map ik ze zetten moet, of kan ik ook mijn eigen mp3's in de map [MP3] zetten..... maar hoe worden ze dan afgespeeld in een autoradio? ik weet ook niet hoe ik de radio aan zet. Je kan gewoon .mp3 bestanden in de map 'mp3' zetten. Dan speelt hij zich automatisch af. En je radio staat altijd aan tenzij je erzelf voor hebt gekozen die uittezetten. ik vraag me af waarom jij geen radiozenders hebt, want dat wordt bij installatie wel gevraagd. (Je moet het wel eerst aanvinken). Reageren
product Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb dat programma gebruikt in jou signature om een illegale versie te krijgen Dus .zip bestand met alle files, geen setup nodig gehad Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Het laatste doel van mij is het supporten van illegale producten! Dus, don't blaim me! En illegale zooi is verboden op dit forum. Bewerkt: 17 december 2005 door MrKooKie Reageren
nasdreas Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 He need my speed jij hebt hem gedowlaod, misshien ligt het daaraan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.