Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja dat is op zich wel een goed idee :puh: , anders is je model niet tastbaar dan :-( Maar al heb je geen COL dan krijg je geen crash :-(

Geplaatst:
Oh, dat wou je weten?

4794, trafficlight1, 0, -91.659, -886.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180112, -0.00405386, -0.83998, 0.542303

4796, doublestreetlight2, 0, -85.763, -1084.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662

4794, trafficlight1, 0, -116.659, -904.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180704, 0.00360803, 0.546794, 0.837064

4798, lamppost5, 0, -106.659, -888.01, 13.034, 0, 0, 0, 0, 0, 0.573576, 0.819152

4796, doublestreetlight2, 0, -125.763, -1092.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662

4796, doublestreetlight2, 0, -162.763, -1101.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662

end

cull

end

path

end

Dit zijn allemaal standaard vc objecten of zie ik dat verkeerd :-(

Vermeld even je ide en ipl lijn die jezelf hebt toegevoegt en ook die uit de gta_vc.dat :)

Geplaatst:

Dat zie je verkeerd, het lijken standaard objecten.

De standaard opjecten zijn dan namelijk:

Lamppost1, Lamppost2, Lamppost3

Mtraffic1, Mtraffic2, Mtraffic3, Mtraffic4

Deze objecten heb ik zelf toegevoegt met een andere naam.

Doublestreetlight1 bestaatm doublestreetlight2 heb ik zelf toegevoegt.

Geplaatst:

Ik heb inmiddels ook al een treinrails toegevoegt.

IDE:

4794, trafficlight1, Trafficlight1, 1, 300, 0

4796, doublestreetlight2, dynsigns, 1, 300, 0

4797, trafficlight1, Trafficlight1, 1, 300, 0

4798, lamppost5, lamppost5, 1, 300, 0

4800, railtrax_straight, railway, 1, 0, 0

4801, railtrax_lo4b, railway, 1, 300, 0

4802, railtrax_bentr, railway, 1, 300, 0

4803, railtrax_bentl, railway, 1, 300, 0

4804, railtrax_straightss, railway, 1, 300, 0

4805, railtrax_2b, railway, 1, 0, 0

IPL:

4794, trafficlight1, 0, -91.659, -886.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180112, -0.00405386, -0.83998, 0.542303

4796, doublestreetlight2, 0, -85.763, -1084.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662

4794, trafficlight1, 0, -116.659, -904.01, 12.6, 1, 1, 1, -0.0180704, 0.00360803, 0.546794, 0.837064

4798, lamppost5, 0, -68.659, -887.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.838671, 0.544639

4796, doublestreetlight2, 0, -125.763, -1092.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662

4796, doublestreetlight2, 0, -162.763, -1101.48, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.788011, 0.615662

4798, lamppost5, 0, -45.659, -869.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, 0.636078, 0.771625

4798, lamppost5, 0, -20.659, -875.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.814115, 0.580703

4798, lamppost5, 0, 0.341003, -861.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, -0.771625, -0.636078

4798, lamppost5, 0, 28.341, -872.01, 15.034, 0, 0, 0, 0, 0, 0.771625, -0.636078

4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -893, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1

4801, railtrax_lo4b, 0, -5.03402, -884.778, 30, 0, 0, 0, 0, 0, -0.71325, 0.700909

4802, railtrax_bentr, 0, -7.00347, -851.296, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0.941471, 0.337095

4803, railtrax_bentl, 0, -26.7035, -912.296, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1

4804, railtrax_straightss, 0, -80.8024, -809.108, 39.6, 0, 0, 0, 0, 0, 0.744311, 0.667833

4802, railtrax_bentr, 0, -32.8035, -817.196, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0.743965, 0.668219

4801, railtrax_lo4b, 0, -5.03402, -847.778, 30, 0, 0, 0, 0, 0, -0.71325, 0.700909

4804, railtrax_straightss, 0, -124.402, -808.808, 39.9, 0, 0, 0, 0, 0, 0.744311, 0.667833

4804, railtrax_straightss, 0, -169.102, -808.408, 40.2, 0, 0, 0, 0, 0, 0.744311, 0.667833

4801, railtrax_lo4b, 0, -102.934, -807.078, 29.7, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962

4801, railtrax_lo4b, 0, -162.934, -807.078, 29.7, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962

4800, railtrax_straight, 0, -210.3, -805.3, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838

4800, railtrax_straight, 0, -254.5, -803.2, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838

4800, railtrax_straight, 0, -299.8, -801.2, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838

4800, railtrax_straight, 0, -343.8, -799.2, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838

4800, railtrax_straight, 0, -387.8, -797.3, 40.3, 0, 0, 0, 0.00820163, 0.00783765, 0.72292, 0.690838

4801, railtrax_lo4b, 0, -102.934, -807.078, 1.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962

4801, railtrax_lo4b, 0, -162.934, -807.078, 0.100001, 0, 0, 0, 0, 0, 0.00872654, 0.999962

4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -938.3, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1

4805, railtrax_2b, 0, -3.2, -893, 39.3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1

4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -982.7, 33.7, 0, 0, 0, -0.122735, 0, 0, 0.992439

4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -1027.2, 28.1, 0, 0, 0, -0.00436322, 0, 0, 0.99999

4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -1072, 27.8, 0, 0, 0, -0.00436322, 0, 0, 0.99999

4800, railtrax_straight, 0, -3.2, -1117, 27.8, 0, 0, 0, -0.00436322, 0, 0, 0.99999

:*D:*D:*D:*D:*D:*D

P.S. Dit staat in Washington Beach, of zou dat niet mogen?

Geplaatst:

[b]Hij doet het eindelijk! [/b]

Op één voorwaarde na.

Ik moet iets veranderen (bijv. de brandkraan heb ik omgetoverd tot een lantaarnpaal)

Officieel zou het op deze manier niet moeten. Ik wil graag weten op welke manier wel.

Want zoals ik al zei: Als ik geheel een nieuw object toevoegt, dan loopt Vice City vast.

Dus:

Ik moet een object vervangen en dan een ander object ervoor in de plaats zetten.

ik weet dat dit niet de goeie manier is, maar als ik het anders doe dan Crasht Vice City gewoon!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...