Jump to content

mounten bike

Recommended Posts

Geplaatst:

Het ziet er grappig uit hoor, ik weet niet wat je met je san andreas hebt gedaan(dingen geinstalleerd erbij ofzo) maar ik lach me hier suf om die bug. Ik hoop voor je dat je het weer allemaal goed krijgt. Ik denk dat als je je gehele GTA weer opnieuw instaleerd dat alles weer weg is.

PS: Ik kom niet bij van het lachen :klap:^_^

Geplaatst:

Ik kan em niet downlaapen als iemand hem er gedownlaapt in de bijlaage wil zetten ben ik helemaal: :) :):)

Geplaatst:
Ik kan em niet downlaapen als iemand hem er gedownlaapt in de bijlaage wil zetten ben ik helemaal: :):):)

Moet je even wachten ben het aan het downloaden :bier::engel:

Geplaatst:
Ik kan em niet downlaapen als iemand hem er gedownlaapt in de bijlaage wil zetten ben ik helemaal: :) :):)

Ga naar onder en druk op "Free", wacht nu een aantal seconden dat beneden is aangegeven. Nu moet je de 3 letters die ernsaat staan invullen, daarna kan je downloaden.

Geplaatst:
Ik had laatst ook een een of andere bug:Check het filmpje

Dat is inderdaad ook een raar filmpje :puh:. Dat grote wiel dat zo de snelweg opstuitert en dan wegzweeft. De oorzaak was vast het kloten met mods, zoals bij mij ook het geval was. :sigaar:

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik denk dat ik wel weet hoe het komt.

je zij dat je playe selecktion mod had gedownload toch??

nou als je die start dan laad die je aangegeven figuur.

als je dan ook nog es je dikste gozertje wilt laden krijg je een misvormd dingetje...

oplosing lijkt mij aan en uit zetten.

Greets Gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...