Jortgamer Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik reed een keer voor de grap zonder cop outfit langs Fort Baxter. Wordt ik beschoten zie ik ineens een paar PIG's met Rugers,hebben jullie dit ook wel eens gezien? Reageren
Thabit Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Waren het wel PIG's, en geen gewone soldaten? Want PIG's met Rugers heb ik nog nooit gezien! Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik denk ook dat het gewoon soldaten waren. Heb je misschien Mods geïnstalleerd ofzo? Reageren
Jortgamer Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik denk ook dat het gewoon soldaten waren.Heb je misschien Mods geïnstalleerd ofzo? Nope heb geen mod's geinstalleerd,en het waren toch echt PIG's want ze liepen niet in groepjes. Reageren
Patjeman Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 zou het niet gewoon een fout zijn in het spel een fout met de skin Reageren
Jortgamer Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 zou het niet gewoon een fout zijn in het spel een fout met de skin Zou kunnen,maar ik vond het wel grappig. Reageren
Baffie Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Het kan wel een foutje van het spel zijn, er lopen namelijk wel PIG's rond bij de legerbasis, ze worden wel meteen afgeschoten door de militairen zo gauw ze denken de orde moeten te handhaven, het kan natuurlijk door een fout in het spel dat de PIG's met Rugers rondliepen, het kan zijn dat je PC dan Vice City niet helemaal 100% onder de knie heeft, daardoor krijg je ook de taxi zonder dakje, het kan zijn dat dat net zo'n foutje was, ik heb ook een keer een auto zien vliegen, nou dat heb ik één keer eerder op een screen gezien, maar verder ook nooit, het zal dus wel een glitch zijn die verder (bijna) nooit voorkomt. Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) het kan zijn dat je PC dan Vice City niet helemaal 100% onder de knie heeft, daardoor krijg je ook de taxi zonder dakje, ik heb ook een keer een auto zien vliegen Deze bugs komen niet alleen voor op de PC, bij mij ook op de PS2.. Maar PIG's met Krugers nog nooit gezien Als ze dat wapen altijd zouden hebben zijn ze niet alleen irritant maar ook gevaarlijk Bewerkt: 19 december 2005 door Mark B. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik denk dat of je hebt verkeerd gekeken of je hebt inderdaad met een glitch te maken gehad, want ik heb ook al de gekste dingen gezien. Reageren
Jortgamer Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik denk dat of je hebt verkeerd gekeken of je hebt inderdaad met een glitch te maken gehad, want ik heb ook al de gekste dingen gezien. Ja idd,ik zag ook een keer gewoon een FBI agent rondlopen zonder dat ik een misdaad had gepleegd Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 PIGs dragen toch alleen Colt. 45's? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) PIGs dragen toch alleen Colt. 45's? Daar gaat het ook juist om Lance, daarom is het zo vreemd... Ik denk dat het gewoon een glitch is, heb het zelf nog nooit gezien. Ik heb zelf wel es gehad dat een fbi admiral met me mee de pay and spray in ging, en nadat de auto was overgespoten stond die admiral daar zonder fbi agenten erin.. Vreemd, maar ik had wel mooi die meegenomen . Maar goed, das offtopic.... Bewerkt: 22 december 2005 door RonaldVC Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Maar das dan toch juist lachen een PIG met een Ruger PIGs zijn altijd zo makkelijk Reageren
Jortgamer Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 PIGs dragen toch alleen Colt. 45's? Normaal wel ja maar die keer dus niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.