Jump to content

PIG met geweer


Jortgamer

Recommended Posts

Het kan wel een foutje van het spel zijn, er lopen namelijk wel PIG's rond bij de legerbasis, ze worden wel meteen afgeschoten door de militairen zo gauw ze denken de orde moeten te handhaven, het kan natuurlijk door een fout in het spel dat de PIG's met Rugers rondliepen, het kan zijn dat je PC dan Vice City niet helemaal 100% onder de knie heeft, daardoor krijg je ook de taxi zonder dakje, het kan zijn dat dat net zo'n foutje was, ik heb ook een keer een auto zien vliegen, nou dat heb ik één keer eerder op een screen gezien, maar verder ook nooit, het zal dus wel een glitch zijn die verder (bijna) nooit voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

het kan zijn dat je PC dan Vice City niet helemaal 100% onder de knie heeft, daardoor krijg je ook de taxi zonder dakje, ik heb ook een keer een auto zien vliegen

Deze bugs komen niet alleen voor op de PC, bij mij ook op de PS2..

Maar PIG's met Krugers nog nooit gezien :N

Als ze dat wapen altijd zouden hebben zijn ze niet alleen irritant maar ook gevaarlijk :puh:

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat of je hebt verkeerd gekeken of je hebt inderdaad met een glitch te maken gehad, want ik heb ook al de gekste dingen gezien. :sst:

Ja idd,ik zag ook een keer gewoon een FBI agent rondlopen zonder dat ik een misdaad had gepleegd

Link to comment
Delen op andere websites

PIGs dragen toch alleen Colt. 45's? :?

Daar gaat het ook juist om Lance, daarom is het zo vreemd...

Ik denk dat het gewoon een glitch is, heb het zelf nog nooit gezien.

Ik heb zelf wel es gehad dat een fbi admiral met me mee de pay and spray in ging, en nadat de auto was overgespoten stond die admiral daar zonder fbi agenten erin.. Vreemd, maar ik had wel mooi die meegenomen :D. Maar goed, das offtopic....

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...