ballas Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 ik zit echt totaal vast bij circle airstrip. als ik bijna bij de eerste corena ben val ik weer naar omlaag en heb ik geen snelheid. weet er iemand hoe ik het wel moet doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Te weinig snelheid komt waarschijnljk doordat je de wielen niet hebt ingetrokken, als je dat doet ga je automatisch al wat sneller. Met W kun je gas bij geven, houd hem gewoon in. Als je weinig gast geeft kun je ook nog sturen met Q en E dat maakt het ook wat makkelijker. De totale besturing nog even op een rijte, dat maakt het altijd wat makkelijker. W: Gas S: Afremmen (Gas terug nemen). A: Sturen naar links. D: Sturen naar rechts. 2: Wielen in. Ctrl: Schieten, maar dat heb je nog niet nodig. Het is heel moeilijk om te uit te leggen, je moet moet de besturing weten en oefenen. Als je er toch vanaf kijkt zet hem dan gewoon in de Aanvraag. Ruurd31.. Bewerkt: 17 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ballas Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 maar ik heb een ps2. weet iemand waar ik die besturing van dat vliegtuig kan vinden voor de ps2? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Op WiKiGTA staat de besturing wel voor de Hydra, je kan het daar een beetje mee vergelijken. Hier is het nog even snel in het kort: X: Gas S: Afremmen (gas terug nemen) Linker joystick links: Sturen naar links Linker joystick rechts: Sturen naar rechts L3: Wielen intrekken + Ruurd31.. Reageren
ballas Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) thanks effe bove probere Bewerkt: 17 december 2005 door ballas Reageren
ballas Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 ja!eindelijk. na vijf weken zweten ist eindelijk gelukt.alleen door die stomme wielen Reageren
Wesley Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 ja!eindelijk. na vijf weken zweten ist eindelijk gelukt.alleen door die stomme wielen Weer iemand tevreden Maar voortaan mag je niet gaan dubelposten. Je kunt voortaan ook de edit button gebruiken . Succes met de volgende missies! Wesley_GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.