Johan O. Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) ik heb laatst een wedstrijd gehouden met een vriend (allebei n00bs met photoeditors) en nu heb ik de vraag: welke vinden jullie mooier ? De mijne: en hier die van Crazy Ceezy: welke is mooier? stem nu! Bewerkt: 18 december 2005 door Johan O. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik vind die van jou mooier!! Reageren
The Mafia Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik stem ook voor Johan het staat 5-1 voor Johan. Reageren
Kraay Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik vind ze allebij niet echt mooi, maar die van Johan is toch het mooist van die 2 Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Allebei lelijk, maar dan ook echt lelijk! Maar ik heb op john gestemd ( ook al zou het cijfer: een onvoldoende zijn, maar dan ook zwaar onvoldoende ) Reageren
Johan O. Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Allebei lelijk, maar dan ook echt lelijk! Maar ik heb op john gestemd ( ook al zou het cijfer: een onvoldoende zijn, maar dan ook zwaar onvoldoende ) jah kben egt n00b met Photoshop mar bedankt voor de stemmen jongens het is 8-2 voor mij! Reageren
Upstream Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) Johan, ik vind die van jouw nog best wel mooi hoor. Een auto op zo'n filterige achtergrond die er zo uitspringt, ja het is best wel mooi. Het lijkt een beetje op een oud schilderij, waar die auto dan zo opzweeft. @Grove St, jouw signature was ook niet mooi. Dus kijk eerst even naar jezelf voor dat iets gaat afkraken. Bewerkt: 18 december 2005 door DMWTM30 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 @Johan O. Het is Designs en niet Disigns zoals op jou plaatje staat. Toch maar op jou gestemd. Reageren
Johan O. Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) @Johan O.Het is Designs en niet Disigns zoals op jou plaatje staat. heb ik weer snel ff veranderen! Edit: Done Bewerkt: 18 december 2005 door Johan O. Reageren
Eli R Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Allebei lelijk, maar dan ook echt lelijk! Maar ik heb op john gestemd ( ook al zou het cijfer: een onvoldoende zijn, maar dan ook zwaar onvoldoende ) Daar sluit ik me volledig bij aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.