Thabit Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Vraag maar raak bij de vraagbaak! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 bedoel je dat ik hier een vraag mag stellen? mijn vraag is,hoe zet je een foto'tje op dit forum?(van vice city vb) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Als je wel weet hoe je een screen moet maken dan dit: Ga naar www.imageshack.us en upload daar je bestand, kopieër dan de 'Link for Forums (1)' en stuur hem naar mij, als je mee wilt doen met de contest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Volgens mij heb je het verkeerde kaartje daar geplakt, er staat namelijk ook een heel stuk van het strand onder washington beach bij. Of gaat het gewoon om het hele stuk in het kaartje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Je mag in dat gebied fotograferen, dat hele gebied . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 Hoeveel gaan er eigenlijk door naar de volgende ronde? Ligt dit aan het aantal deelnemers? Zo ja, wanneer wordt dit dan bekendgemaakt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2005 Hoeveel gaan er eigenlijk door naar de volgende ronde? Ligt dit aan het aantal deelnemers? Zo ja, wanneer wordt dit dan bekendgemaakt? 6 Januari, want op 5 Januari kan je nog je screen insturen . En het ligt inderdaad aan hoeveel deelnemers we hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Hoeveel gaan er eigenlijk door naar de volgende ronde? Ligt dit aan het aantal deelnemers? Zo ja, wanneer wordt dit dan bekendgemaakt? 6 Januari, want op 5 Januari kan je nog je screen insturen . En het ligt inderdaad aan hoeveel deelnemers we hebben. Tot nu toe heb ik dat nog nergens gelezen. Tot waarneer kan je stemmen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Weet ik niet precies. Tot er niemand meer stemt, denk ik! Bewerkt: 8 januari 2006 door Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 In welk gebied moet ik mijn foto maken? Alvast bedankt. Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Oh ja, err.. Ik maak zo even een kaartje! EDIT: Bewerkt: 12 januari 2006 door Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Mag je ook buiten dat gebied een foto maken als dat gebied maar te zien is? Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Alleen een foto in dat gebied maken! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Is dit de finale, of komt er hierna nog een ronde? Als er hierna nog een ronde komt, hoeveel mensen gaan er dan nu door? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Dit is de halve finale. Hier vallen er 2 af Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts