Jump to content

[VC] GTA: Vice City Foto Contest Vragen


Thabit

Recommended Posts

Het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen... :$ ...maar tot wanneer kan er gestemd worden?

(Bij de vorige ronde zei je: 'Tot er niemand meer stemt, denk ik.'

Maar ik zou het toch wel handig vinden als er een afgesproken datum is... :) )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thabit

    11

  • NandroDavids

    5

  • Velaro

    5

  • Ikkes

    3

  • 3 maanden later...

Nog steeds geen Inzendingen :-( Willen de mensen die willen meedoen alsjeblieft hun Foto inleveren?

@TB : Wist niet dat ik aan jou Toestemming moest vragen...

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds geen Inzendingen :-( Willen de mensen die willen meedoen alsjeblieft hun Foto inleveren?

@TB : Wist niet dat ik aan jou Toestemming moest vragen...

Ja,ik heb hem ingezonden. ;) Maar ik heb nog een vraagje:Wat krijgt de winaar als beloning? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Iig gewoon de eer.Maar als jullie een Badge willen wil ik wel aan het Graphics Team '06 vragen of ze er een willen maken.

Dat zal wel leuk zijn, en misschien doen er dan ook meer mensen mee. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag: Waarmee kan ik het beste een foto maken. Zonder dat Tommy erop staat. Ik heb over msn van Velaro gehoord dat er iets van een fotocamera mod is. Als dit waar is weet iemand dan de link/download te vinden. Want ik zou graag mee willen doen :engel:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag: Waarmee kan ik het beste een foto maken. Zonder dat Tommy erop staat. Ik heb over msn van Velaro gehoord dat er iets van een fotocamera mod is. Als dit waar is weet iemand dan de link/download te vinden. Want ik zou graag mee willen doen :engel:.

Ja hoor, er is wel een camera mod. Deze kun je HIER downloaden.

Als je wil dat Tommy er niet opstaat kun je ook gewoon in een helicopter gaan zitten en dan de camera instellen dat hij voor de helicopter is, zo zie je Tommy ook niet.

ps. nog 1 tip: als je een screen gaat maken zet dan even via display in het pauze menu 'maps en blibs' en 'hud mode' uit.

veel succes nog bij het maken van je screen! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...