NandroDavids Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 Het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen... :$ ...maar tot wanneer kan er gestemd worden? (Bij de vorige ronde zei je: 'Tot er niemand meer stemt, denk ik.' Maar ik zou het toch wel handig vinden als er een afgesproken datum is... ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 1 Februari . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Dus ik begrijp dat de stemmen over enkele uren voorbij is? Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Jup, het is nu voorbij, ik was het even vergeten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 Nieuw Contest Gestart ! Stel al je vragen hier ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Oke, dan zal ik maar de eerste vraag stellen: In welk gebied moet je in de 1e ronde je foto maken? Of mag je dat zelf weten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) De eerste ronde mag je zelf kiezen Bewerkt: 18 mei 2006 door Velaro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Je hebt wel aan Mazzeltje toestemming gevraagd, maar niet aan mij.. Geef niks hoor, maar ik had het wel graag even willen weten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 Nog steeds geen Inzendingen Willen de mensen die willen meedoen alsjeblieft hun Foto inleveren? @TB : Wist niet dat ik aan jou Toestemming moest vragen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 Nog steeds geen Inzendingen Willen de mensen die willen meedoen alsjeblieft hun Foto inleveren?@TB : Wist niet dat ik aan jou Toestemming moest vragen... Ja,ik heb hem ingezonden. Maar ik heb nog een vraagje:Wat krijgt de winaar als beloning? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 Iig gewoon de eer.Maar als jullie een Badge willen wil ik wel aan het Graphics Team '06 vragen of ze er een willen maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Iig gewoon de eer.Maar als jullie een Badge willen wil ik wel aan het Graphics Team '06 vragen of ze er een willen maken. Dat zal wel leuk zijn, en misschien doen er dan ook meer mensen mee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 Ik heb ook een vraag: Waarmee kan ik het beste een foto maken. Zonder dat Tommy erop staat. Ik heb over msn van Velaro gehoord dat er iets van een fotocamera mod is. Als dit waar is weet iemand dan de link/download te vinden. Want ik zou graag mee willen doen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 Ik heb ook een vraag: Waarmee kan ik het beste een foto maken. Zonder dat Tommy erop staat. Ik heb over msn van Velaro gehoord dat er iets van een fotocamera mod is. Als dit waar is weet iemand dan de link/download te vinden. Want ik zou graag mee willen doen . Ja hoor, er is wel een camera mod. Deze kun je HIER downloaden. Als je wil dat Tommy er niet opstaat kun je ook gewoon in een helicopter gaan zitten en dan de camera instellen dat hij voor de helicopter is, zo zie je Tommy ook niet. ps. nog 1 tip: als je een screen gaat maken zet dan even via display in het pauze menu 'maps en blibs' en 'hud mode' uit. veel succes nog bij het maken van je screen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ik vind het zeer jammer dat er nog maar 4 inzendingen zijn. Alsjeblieft, ik wil minstens 9 mensen. Bewerkt: 2 juni 2006 door Velaro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts