Jump to content

[VC] GTA: Vice City Foto Contest Vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

...

Ja hoor, er is wel een camera mod. Deze kun je HIER downloaden.

Als je wil dat Tommy er niet opstaat kun je ook gewoon in een helicopter gaan zitten en dan de camera instellen dat hij voor de helicopter is, zo zie je Tommy ook niet.

ps. nog 1 tip: als je een screen gaat maken zet dan even via display in het pauze menu 'maps en blibs' en 'hud mode' uit.

veel succes nog bij het maken van je screen! :cya:

Hartelijk bedankt Bling, nou kan ik ook mee doen. _O_

- Velaro screens komen eraan. :cya:

• 1 maand later...
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thabit

11

• NandroDavids

5

• Velaro

5

• Ikkes

3

Geplaatst:

Tot wanneer kan er worden ingestuurd deze ronde...?

(Het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen, in dat geval hierbij mijn welgemeende excuses :puh:)

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, het staat idd in het hoofdtopic. ;) Maar voor jou wil ik het nog wel eens herhalen. :) Je kan je foto's tot volgende week opsturen.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
Nou, het staat idd in het hoofdtopic. ;) Maar voor jou wil ik het nog wel eens zeggen. :) Je kan je foto's tot volgende week opsturen.

Dat is natuurlijk niet zo duidelijk: '...ergens volgende week...'.

Maar ik zorg er wel voor dat je 'm zo snel mogelijk hebt...

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, het staat idd in het hoofdtopic. ;) Maar voor jou wil ik het nog wel eens zeggen. :) Je kan je foto's tot volgende week opsturen.

Dat is natuurlijk niet zo duidelijk: '...ergens volgende week...'.

Maar ik zorg er wel voor dat je 'm zo snel mogelijk hebt...

Oeps, ik wil eigenlijk zeggen, dat je je foto's tot volgende week Dinsdag kan opsturen. ;)

Bewerkt: door Svenie
  • 1 year later...
Geplaatst:

Mag je de Camhack gebruiken? Want je kan een camera niet buiten de missies om gebruiken. :)

Geplaatst:

Ik wil iets melden, m'n laptop heeft geen internet en ik heb VC ervan gegooid, dat bedoeld dat ik niet meer meedoe, sorry :N

Geplaatst:
Mag je de Camhack gebruiken? Want je kan een camera niet buiten de missies om gebruiken. :)

Ja, je mag camhack gebruiken. (ik heb het via PB aan Svenie gevraagt)

• 1 maand later...
Geplaatst:
Sorry voor de bump maar wanneer gaat de volgende editie van start? :engel:

Waarschijnlijk volgend jaar, want ongeveer elk jaar wordt er een Photo Contest georganiseerd, en ik denk dat het niet zo slim is om nu al aan een volgende VCPC te denken, want Vice City is niet meer zo populair tegenwoordig. Een SAPC zal denk ik wel succes hebben. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...