DaddyPimp Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Hey, ik ben vandaag even bij de Mediamarkt geweest en heb de nieuwe CD van Eminem gehaald. Zeg hier wat je ervan vindt. Het is een Greatest Hits album inclusief 3 nieuwe nummers. Tracks: 1- Intro 2- Fack 3- The Way I Am 4- My Name Is 5- Stan (Ft. Dido) 6- Lose Yourself (Mijn favoriet ) 7- Shake That (Ft. Nate Dogg) 8- Sing For The Moment 9- Without Me 10- Like Toy Soldiers 11- The Real Slim Shady 12- Mockingbird 13- Guilty Conscience (Ft. Dr.Dre) 14- Cleanin' Out My Closet 15- Just Lose It 16- When I'm Gone 17- Stan (Live ft. Elton John) Voorkant CD: Vertel hier wat je er van vindt! Ik vind het een fantastisch album Bewerkt: 17 december 2005 door DaddyPimp Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Zo te zien een geweldige cd, en een aantal nummers die ik al gehoord heb zijn ook heel goed. Fack is weer zo'n uitzondering niet echt goed, maar 100% zeker grappig. Verder zijn het wel de top liedjes! Reageren
The Mafia Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 IK ben niet zo fan van Eminem. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Het is een zeer goede CD, niet echt mij stijl, maar ik het waarderen. Reageren
Kraay Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb die cd een tijd geleden ook gedownload[/font]. Vind het wel een mooie liedjes Reageren
Slimm Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb alle nummers al op zijn andere CD's origineel, maar ik denk dat ik deze ook aanschaf! Support Eminem Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik heb alle nummers al op zijn andere CD's origineel, maar ik denk dat ik deze ook aanschaf! Support Eminem Ik heb ze ook allemaal op CD, alleen een échte fan koopt de CD toch + er staan nieuwe nummers op, en dat is ook een reden om hem te kopen... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik vind het ook een heel goed album, vooral het nummer When i'm Gone is mooi. Reageren
bigG Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Als echte Eminem fan heb ik ze bijna allemaal gekocht (behalve encore, die kreeg ik nog voordat ik hem kon kopen) en alle nummers heb ik al op CD. Ik denk niet dat ik hem ga kopen. Reageren
Mpp Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 egt jammer dat emenem gestopt is met rappen net zoals dr dre Reageren
Slimm Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 egt jammer dat emenem gestopt is met rappen net zoals dr dre 1. Het is Eminem 2. Het is helemaal niet officeel bevestigd dat eminem stopt, het gerucht ging deze zomer tijdens de Anger Management tour, maar dat gerucht heeft hij als gelogen bevestigd, de naam Curtain Call is waarschijnlijk om zijn oude alter ego te "vermoorden". 3. Dr.Dre gestopt? Ten eerste zal hij altijd te horen zijn op de CD's die hij produced van andere artiesten, verder komt Detox binnenkort uit (snel hoop ik), ook al is er gezegd dat dat zijn laatste zal zijn, vertelde hij in een recent interview dat alles kan gebeuren. Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Owned Ik ga deze album heel zeker kopen . 13- Guilty Conscience (Ft. Dr.Dre) deze ik al heel goed Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik vind heel de cd erg mooi. Fack is inderdaad erg grappig zoals .levi. zegt tenminste als je even naar de telst luitert When I'm Gone is mijn topper denk ik, het heeft zelfs een mooi clipje op tv. In joepi(belgisch blad) had ik ook gelezen dat ''Curtain Call'' zijn laatste cd ging worden. Reageren
Mpp Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 egt jammer dat emenem gestopt is met rappen net zoals dr dre 1. Het is Eminem 2. Het is helemaal niet officeel bevestigd dat eminem stopt, het gerucht ging deze zomer tijdens de Anger Management tour, maar dat gerucht heeft hij als gelogen bevestigd, de naam Curtain Call is waarschijnlijk om zijn oude alter ego te "vermoorden". 3. Dr.Dre gestopt? Ten eerste zal hij altijd te horen zijn op de CD's die hij produced van andere artiesten, verder komt Detox binnenkort uit (snel hoop ik), ook al is er gezegd dat dat zijn laatste zal zijn, vertelde hij in een recent interview dat alles kan gebeuren. srry ik had te snel geschreven sjakie ik bedoel dat dr dre vroeger gestopt was met rappen hij rapt tog nie meer Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) mooie CD inderdaad, maar aleen echt iets voor ''de freaks'' Hoeveel heb je ervoor betaalt ? Ik heb hem in de Fnac voor 14 tal eurokes zien staan, maar ik weet dat het in de mediamark goedkoper is Btw: Heeft er iemand de nieuweste CD van Soulwax al gehoord/Gekocht/Gedownload ??? Bewerkt: 19 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.