Jump to content

Eminem - Curtain Call

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik ben vandaag even bij de Mediamarkt geweest en heb de nieuwe CD van Eminem gehaald. Zeg hier wat je ervan vindt. Het is een Greatest Hits album inclusief 3 nieuwe nummers.

Tracks:

1- Intro

2- Fack

3- The Way I Am

4- My Name Is

5- Stan (Ft. Dido)

6- Lose Yourself (Mijn favoriet :*D )

7- Shake That (Ft. Nate Dogg)

8- Sing For The Moment

9- Without Me

10- Like Toy Soldiers

11- The Real Slim Shady

12- Mockingbird

13- Guilty Conscience (Ft. Dr.Dre)

14- Cleanin' Out My Closet

15- Just Lose It

16- When I'm Gone

17- Stan (Live ft. Elton John)

Voorkant CD:

eminemcurtaincall1xr.jpg

Vertel hier wat je er van vindt! Ik vind het een fantastisch album ;)

Bewerkt: door DaddyPimp
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Slimm

6

• DaddyPimp

6

• Yohan

2

• Mpp

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Zo te zien een geweldige cd, en een aantal nummers die ik al gehoord heb zijn ook heel goed. Fack is weer zo'n uitzondering niet echt goed, maar 100% zeker grappig. :schater: Verder zijn het wel de top liedjes!

Geplaatst:
Ik heb alle nummers al op zijn andere CD's origineel, maar ik denk dat ik deze ook aanschaf! ;)

Support Eminem :D

Ik heb ze ook allemaal op CD, alleen een échte fan koopt de CD toch :puh: + er staan nieuwe nummers op, en dat is ook een reden om hem te kopen...

Geplaatst:

Als echte Eminem fan heb ik ze bijna allemaal gekocht (behalve encore, die kreeg ik nog voordat ik hem kon kopen) en alle nummers heb ik al op CD.

Ik denk niet dat ik hem ga kopen.

Geplaatst:
egt jammer dat emenem gestopt is met rappen net zoals dr dre

1. Het is Eminem :clown:

2. Het is helemaal niet officeel bevestigd dat eminem stopt, het gerucht ging deze zomer tijdens de Anger Management tour, maar dat gerucht heeft hij als gelogen bevestigd, de naam Curtain Call is waarschijnlijk om zijn oude alter ego te "vermoorden".

3. Dr.Dre gestopt? Ten eerste zal hij altijd te horen zijn op de CD's die hij produced van andere artiesten, verder komt Detox binnenkort uit (snel hoop ik), ook al is er gezegd dat dat zijn laatste zal zijn, vertelde hij in een recent interview dat alles kan gebeuren.

Geplaatst:

Owned _O_

Ik ga deze album heel zeker kopen .

13- Guilty Conscience (Ft. Dr.Dre) deze ik al heel goed :cab:

Geplaatst:

Ik vind heel de cd erg mooi.

Fack is inderdaad erg grappig zoals .levi. zegt tenminste als je even naar de telst luitert :puh:

When I'm Gone is mijn topper denk ik, het heeft zelfs een mooi clipje op tv.

In joepi(belgisch blad) had ik ook gelezen dat ''Curtain Call'' zijn laatste cd ging worden.

Geplaatst:
egt jammer dat emenem gestopt is met rappen net zoals dr dre

1. Het is Eminem :clown:

2. Het is helemaal niet officeel bevestigd dat eminem stopt, het gerucht ging deze zomer tijdens de Anger Management tour, maar dat gerucht heeft hij als gelogen bevestigd, de naam Curtain Call is waarschijnlijk om zijn oude alter ego te "vermoorden".

3. Dr.Dre gestopt? Ten eerste zal hij altijd te horen zijn op de CD's die hij produced van andere artiesten, verder komt Detox binnenkort uit (snel hoop ik), ook al is er gezegd dat dat zijn laatste zal zijn, vertelde hij in een recent interview dat alles kan gebeuren.

srry ik had te snel geschreven

sjakie

ik bedoel dat dr dre vroeger gestopt was met rappen

hij rapt tog nie meer

Geplaatst: (bewerkt)

mooie CD inderdaad, maar aleen echt iets voor ''de freaks'' :puh:

Hoeveel heb je ervoor betaalt ? Ik heb hem in de Fnac voor 14 tal eurokes zien staan, maar ik weet dat het in de mediamark goedkoper is :Y

Btw: Heeft er iemand de nieuweste CD van Soulwax al gehoord/Gekocht/Gedownload ???

Bewerkt: door Tim Van Vynckt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...