Jump to content

Eminem - Curtain Call

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds gisteren de liedjes Fack en Shack That gehoort.

Ik vind deze 2 erg mooi en ook erg grappig.

De hele CD ga ik denk ik niet kopen.

Ik heb al bijna alle liedjes van hem op CD namelijk. :)

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Slimm

6

• DaddyPimp

6

• Yohan

2

• Mpp

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Sommige mensen (vooral sjaak:P)

Hij brengt nog een nieuwe CD uit en is altijd wel op Aftermath CD's van andere te horen, dus hij is niet gestopt, vroeger ook niet, gewoon een break genomen ;)

In joepi(belgisch blad) had ik ook gelezen dat ''Curtain Call'' zijn laatste cd ging worden.

Ik citeer wat Eminem en andere sterren altijd zeggen; "Dont Believe Everything You Read"...Vooral niet van de roddelbladen..

Geplaatst:

Ik heb hem vandaag gehaald, ik kon hem al halen in de een winkelcentrum dichtbij, maar die had de Deluxe Edition niet :(

Dus naar de stad gegaan en hem daar gekocht, ik ben hem nu op me iPod aan het zetten! :)

Geplaatst:

Ik dacht dat Dr. Dre geen Detox meer deed hoor, dat hoor je in een aantal liedjes van The Game...

Verder is Curtain Call een must have voor de fans onder ons! When I'm Gone raakt me.. :)

Er word alweer druk gespeculeerd over de nieuwe van het alter ego van Eminem, mij benieuwen wat het word...

Ook is Dr. Dre nooit gestopt met rappen maar met het maken van Cd's toch.. ?

Anywayz na de kerst heb ik ook Curtain Call :D

Maare wat is dat over de deluxe editon.. ? Wil je daar wat meer over vertellen pls? :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik dacht dat Dr. Dre geen Detox meer deed hoor, dat hoor je in een aantal liedjes van The Game...

Check Game's ''Higher'' ft. Eminem, dan hoor je Dre: '' Watch Out For Detox'' ;)

Maare wat is dat over de deluxe editon.. ? Wil je daar wat meer over vertellen pls? :)

Er staan een paar extra nummers op...

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Detox komt wel zeker uit hoor (anders breng ik Dre een bezoekje :puh: ).

Over Eminems nieuwe alter ego ben ik ook wel benieuwd, hij zei zelf iets over "rainman", ook al vind ik Slim Shady dope, hij heeft nu ook een dochter etc.

Nog even over de Deluxe Edition, hij is 10 euro duurder, dus 25 euro. Verder is het CD hoesje veel mooier en zit er Stan's Mixtape bij, dat is gewoon een soort extra CD.

Geplaatst:
Detox komt wel zeker uit hoor (anders breng ik Dre een bezoekje :puh: ).

Dan ga ik met je mee :puh:

Over Eminems nieuwe alter ego ben ik ook wel benieuwd, hij zei zelf iets over "rainman", ook al vind ik Slim Shady dope, hij heeft nu ook een dochter etc.

Ikzelf vind Slim Shady ook een veel vettere naam, rainman vind ik nogal droog :puh: Regenman...

Geplaatst:
Ikzelf vind Slim Shady ook een veel vettere naam, rainman vind ik nogal droog puh2.gif Regenman...

Volgens mij gaat Rainman over de film rainman, over een authistische man, op Encore is er ook een liedje "Rainman" daar doet hij hem ook na ;)

Btw, leuke woordspeling, je vindt "regen(nat)man" "droog" ;D

Ja goed greatest hits album is t :*D Maare mag ik een link plaatsen zodat je m kan downloaden of mag dat niet ? Als je het in een code tags plaatst is het geen directe link naar een illegale download dus niet illegaal :engel:

Bewerkt: door Michaell
Geplaatst:

Er bestaat ook een limitid edition van met bonus-cd. (25€ in FreeRecordShop, best wel duur dus)

Ik vind het jammer, sommige liedjes vind ik echt niet 'best of', zoals 'Ass Like That'. Hij heeft veel betere nummers gemaakt. Maar de liedjes die ze op de radio draaien zijn nooit de beste van op de cd.

I.p.v. 'Ass Like that' hadden ze beter 'Encore' of 'One Shot 2 Shot' gedraaid.

Als ik hem ga kopen wacht ik nog wel even...

Geplaatst:

One Shot 2 Shot is van D12...

Ik heb Curtain Call voor de kerst gekregen,

Enne er is geen Higher Ft. Eminem..., Ook hoor je in nieuwere liedjes/freestyles van The Game ''No More Detox'' Ook is het bekend volgens mij dat Dr. Dre zich focust op de nieuwe artiesten, kortom producen voor Game enz...

Enne het zijn denk ik gewoon Greatest Hits/ kortom de clips denk ik want ik vind bijv. genoeg andere liedjes van zijn cd's beter dan The Real Slim Shady ofz... :puh: Maar ben wel blij met me cd..

Bewerkt: door Yohan

One Shot 2 Shot is van D12...

Het is featuring D12 en staat op Encore.

Bewerkt: door VforV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...