Jump to content

wat vind jij de waarde van gta vice city


jorrit

de waarde  

123 leden hebben gestemd

  1. 1. de waarde

    • 1 punt
      1
    • 2 punten
      0
    • 3 punten
      0
    • 4 punten
      0
    • 5 punten
      1
    • 6 punten
      7
    • 7 punten
      22
    • 8 punten
      23
    • 9 punten
      28
    • 10 punten
      40


Recommended Posts

Vice City blijft een prachtig spel, maar gta III vind ik op het moment leuker. San Andreas is wel een goed spel, maar de sfeer bevalt me niet. In Vice City vind ik de sfeer, muziek en auto's het leukst, maar als stad vind ik Liberty City het leukst. Ik heb dan ook op 'ja, maar één gta vind ik beter gestemd'.

Bewerkt: door flying dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice

    6

  • lgast

    4

  • Cpt.Pinguin

    3

  • Damos

    3

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

hey, ik vind een 9! bepaalde dingen aal VC vind ik leuker als SA, bijvoorbeeld dat je eigen huizen kunt kopen en bedrijven... verder vind ik met respect en honger in sa niet leuker, maar gang runneno p zich wel en grotere wereld en leukere/betere vervoersmiddelen... nouja, ik geef ze beide een 9 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik geef het een 7. Het is moeilijk te oordelen als je VC en SA tegelijk gekocht hebt. Ik speel dus meer SA omdat hij mooier is en meer mogelijkheden bevat. Nu heb ik SA uitgespeeld dus ben ik nu bezig met VC. Ik heb nu zo'n 20% ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vanaf het begin 'Vice City' al een enorme klapper. De game-play, het verhaal en de muziek natuurlijk. Persooonlijk vind ik dit de beste game uit de hele serie. Op alle punten scoort dit spel hoog althans in mijn ogen.

Omdat de meeste hier de link leggen met Grand Theft Auto San Andreas zal ik ook een kleine vergelijking maken. Ik vind 'persoonlijk' Grand Theft Auto San Andreas minder mooi door de: enorme map + nigga stijl (zullen veel al weten, maar ik mag de stijl niet, meer niet. :sigaar: ) + sfeer. Tevens is Grand Theft Auto veel zonniger en je raad het al: SummerBase vind de zomer te gek. En dat sluit haar fijn aan op het weer van 'Grand Theft Auto Vice City' dus scoort in mijn lijstje Vice City hoger.

Voor dit masterlijke spel een dikke en o zo verdiende: 10. :D

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...