Jump to content

wat vind jij de waarde van gta vice city


jorrit

de waarde  

123 leden hebben gestemd

  1. 1. de waarde

    • 1 punt
      1
    • 2 punten
      0
    • 3 punten
      0
    • 4 punten
      0
    • 5 punten
      1
    • 6 punten
      7
    • 7 punten
      22
    • 8 punten
      23
    • 9 punten
      28
    • 10 punten
      40


Recommended Posts

Ik vindt niet dat je hem moet vergelijken met San Andreas.

En toen Vice City net uit was toen was hij erg groot maar als je SA hebt gespeeld niet meer. Een 6 vindt ik niet op zijn plaats het is echt een top spel. Ik heb aan dit spel veel plezier beleeft en heb het nog steeds. Sommige mensen geven ook een 5 en dat snap ik niet echt.. hij krijgt om veel gaming sites een 9.6 dan is het echt geen 5 waard... Ik vindt het gewoon een top spel. Mooie graphics, leuke missie's, Scarface style, mooie stad.

Een 10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice

    6

  • lgast

    4

  • Cpt.Pinguin

    3

  • Damos

    3

Top Posters In This Topic

Vice City blijft de beste en daarna GTAIII.

Sinds ik SA in huis heb, vind ik dit niet één van mijn favorieten.

De sprong van Vice City naar SA is, vind ik, wel erg groot.

De manier van sturen bijvoorbeeld is heel erg anders dan bij GTAIII en VC, maar ook het verhaal vind ik niet passen bij GTA (vind ik personlijk)

Bewerkt: door ViceCity
Link to comment
Delen op andere websites

8 Punten vind ik Vice City waard, dit komt omdat ik het erg lang gespeeld heb, zonder mijzelf 1 keertje te vervelen :Y Dit lieg ik niet. Toen ontdekte ik MTA:VC, en werd het hele wereldje NOG leuker dan dat het al was. :klap: Alle missies waren ook leuk om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

9 punten, vice city heeft goede sfeer, goede verhaallijn en a lot of fun! Enig nadeel is dat hij zo klein is en dat je niet kan zwemmen, de helicopters kunnen ook niet echt hoog vliegen :duh:

maar verder was/is ie top :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Ik weet niet erg zo goed of er wel zulke topic bestaat. :{

Maarja, ik geef voor Vice City een 7.

Waarom?

De stad vindt ik klein, en er zijn weinig dingen om daar te doen, als je de missie's hebt voltooid.

Bij San Andreas kan je nog heel veel doen, en bij Vice City is dat niet zo. De spel gooi je dan gewoon aan de kant. Vice City is opzicht ook klein omdat als je snel gaat vliegen of racen, dan heb je al in een paar minuten 1 of 2 rondjes om Vice City gereden.

GTA San Andreas is lekker groot.

Een World GTA zou heerlijk zijn. (Wat een fantasie!)

wat ik wel sterk vind is dat ik niemand hoorde klagen over de groote van vice city voor dat san andreas uitkwam :puh::)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het een 8 omdat ik tijdens het spel mij enorm geamuseerd hebt .

De graphics en het hoofdpersonage (dat zeer goed is uitgewerkt) en ook het leuke mafiesfeertje zijn pluspunten van de game

Alleen vind ik het ietsje te klein

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vicecity krijgt van mij een 9 waarom? omdat vicecity de enigste gta is waar je de stad over neemt op een coole manier 8)

Ik beoordeel de gta's op sfeer en op het verhaal. Vicecity heeft een geweldige sfeer en een fantastisch verhaal in een woord top :Y

Bewerkt: door Dutchpad
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef gta vc een 10 omdat het van alle gta's de beste sfeer heeft en ook de beste verhaallijn, dat gedoe van san andreas met: jow gangstrs of wattsup interreseert met niet, vice city is alleen slechter te vergelijking met de groote van de map van sa ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...